احتمالا سونی با سازنده Black Myth: Wukong قرارداد انحصاری امضا کرده است

نویسنده: حسن اکرامی // یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ اخبار بازیاحتمالا سونی با سازنده Black Myth: Wukong قرارداد انحصاری امضا کرده است

گزارش‌ها ادعا دارند شرکت سونی با سازنده بازی Black Myth: Wukong قراردادی انحصاری برای پلی استیشن امضا کرده است.

بازی Black Myth: Wukong از استودیو Game Science پس از جدیدترین نمایشی که در رویداد سامر گیم فست امسال داشت، محبوبیت بیشتری پیدا کرد و بسیاری از بازیکن‌های استیم آن را به فهرست علاقه‌مندی خود اضافه کردند. درهمین‌حال بود که توسعه‌دهنده تایید کرد مسیر توسعه بازی برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر به‌خوبی پیش می‌رود، اما نسخه‌های ایکس باکس به تعویق افتاده‌اند. استودیو گیم ساینس در ادامه توضیح داد نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی نیاز به بهینه‌سازی بیشتری دارند تا با استانداردهای تعیین شده مطابقت پیدا کنند.

این خبر باعث شد بسیاری سخت‌افزار ضعیف‌تر کنسول ایکس باکس سری اس را دلیل اصلی تاخیر عرضه بازی بدانند. بااینکه استودیو گیم ساینس در بیانیه خود به این موضوع اشاره‌ای نکرده است، اما تاکنون شاهد تاخیر عرضه بازی‌هایی ازجمله Baldur's Gate 3 روی ایکس باکس به دلیل سخت‌افزار ضعیف‌تر ایکس باکس سری اس بوده‌ایم. حال جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال ادعا کرده است در زمان برگزاری شوکیس بازی‌های ایکس باکس، زمزمه‌ها و شایعاتی درباره امضا شدن نوعی قرارداد انحصاری بین گیم ساینس و پلی استیشن برای بازی Black Myth: Wukong را شنیده است.

ایستادن در میان دشمنان منجمد در سرزمین برفی بازی Black Myth: Wukong

هنوز زمان انجام این معامله و تاثیر آن در تاخیر نسخه ایکس باکس مشخص نشده است و اخباری از سوی گیم ساینس یا پلی استیشن این قرارداد را تایید نکرده‌اند. کوردن در ادامه توضیح داد از گیم ساینس و مایکروسافت درباره تاثیر ایکس باکس سری اس در تاخیر بازی Black Myth: Wukong سوال کرده که استودیو چینی به این سوال پاسخی نداده است. بااین‌حال مایکروسافت به کوردن گفته است که نمی‌تواند درباره معامله‌های انجام شده بین شرکای خود و سایر دارندگان پلتفرم اظهارنظر داشته باشد.

مایکروسافت دراین‌باره توضیح داد: «ما برای عرضه بازی Black Myth: Wukong روی کنسول‌های ایکس باکس هیجان‌زده هستیم و همکاری با استودیو گیم ساینس را ادامه می‌دهیم تا این بازی را به پلتفرم‌های خود بیاوریم. ما نمی‌توانیم در مورد معامله‌هایی که شرکایمان با دیگر دارندگان پلتفرم انجام می‌دهند، اظهارنظر کنیم، اما همچنان روی تبدیل کردن ایکس باکس به بهترین پلتفرم برای بازیکن‌ها تمرکز داریم که بازی‌های عالی در مرکز آن قرار دارند.»

بازی Black Myth: Wukong در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ (۲۰ آگست ۲۰۲۴) روی کامپیوتر و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. بااینکه توسعه‌دهنده از عدم وجود پرداخت درون‌برنامه‌ای در بازی خبر داده، اما احتمال عرضه محتوای پولی بدون تاثیر در گیم‌پلی و بسته الحاقی را رد نکرده است.

مدت زمان گیم پلی Avowed مشابه The Outer Worlds خواهد بود هیدتاکا میازاکی بیشتر زمان خود را صرف کارگردانی می‌کند تریلر جدید Destiny 2: The Final Shape به نمرات این DLC اختصاص دارد گزارش: بازی جدید Red Faction برای مدتی در دست توسعه قرار داشت بازی Hollow Knight: Silksong در برزخ توسعه گرفتار نشده است منبع Gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *