ارز دیجیتال REV۳AL چیست؟ معرفی توکن REV۳L

what-is-REV3ALزمان مطالعه: 7 دقیقه

صنایع خلاق (creative industries) آنلاین و رسانه‌های دیجیتال برای مدت طولانی با مشکلاتی همچون جعل و دزدی آثار مواجه بوده‌اند. برای حل این مشکل، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) معرفی شدند و به تولیدکنندگان محتوا، فرصتی برای کسب درآمد از کارشان را دادند. با این حال، با ظهور NFTها، سرقت آثار نیز برای کاربران خرابکار آسان‌تر شد. فناوری توکن‌های NFT کاستی‌های متعددی دارد که هم بر سازندگان و هم بر گردآورندگان تأثیر می‌گذارد. برای حل مشکلات مربوط به این بخش، پروژه ارز دیجیتال REV۳AL به عنوان یک راه‌حل نوآورانه راه‌اندازی شد. این پروژه، فناوری احراز هویت چندلایه و حفاظت از حق چاپ و نشر را برای محافظت از تولیدکنندگان محتوا، کلکسیونرها و صاحبان برندها در برابر جعل و سرقت مالکیت معنوی، ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با توکن REV۳L با ما در ادامه همراه باشید.

ارز دیجیتال REV۳AL چیست؟

ارز دیجیتال REV۳AL یک پروژه مبتکرانه است که حفاظت از حق چاپ دیجیتال، اقدامات ضدجعل و فناوری بلاکچین را با هم ترکیب می‌کند تا راه‌حلی جامع برای هنرمندان، سازندگان محتوا و صاحبان مالکیت معنوی ارائه دهد. در واقع، این پروژه برای مبارزه با تقلب و جعل در حوزه‌های دیجیتال و فیزیکی طراحی شده و از اعتبار و اصالت دارایی‌های دیجیتال در پلتفرم‌های مختلف اطمینان حاصل می‌کند.

پروژه ارز دیجیتال REV۳AL در هسته خود از یک پروتکل احراز هویت چندلایه پیچیده استفاده می‌کند که از نقاط قوت فناوری‌های بلاکچین، از جمله لایه اجماع هدرا هش‌گراف (Hedera Hashgraph) که به توان عملیاتی بالا و انجام تراکنش با تأخیر کم مشهور است و رجیستری نیر پروتکل (Near Protocol) که یک زیرساخت بلاکچینی مقیاس‌پذیر و کاربرپسند را ارائه می‌دهد، بهره می‌برد. این رویکرد، سطح بالایی از امنیت و اعتماد را تضمین می‌کند و تکرار یا سرقت محتوای دیجیتال را برای جعل‌کنندگان بسیار دشوار می‌سازد.توکن REV3L

در کل، چشم‌انداز پروژه ارز دیجیتال REV۳AL فراتر از محافظت صرف است. هدف اصلی این پروژه، توانمندسازی سازندگان، کلکسیونرها و صاحبان برند با ارائه ابزارهایی برای تأیید اعتبار دارایی‌های دیجیتال در سراسر قلمرو وسیع دیجیتال، از جمله بازارهای NFT، پلتفرم‌های بازی و پلتفرم‌های چندجهانی یا مولتی‌ورس (multiverse) است. در اصل، پروژه REV۳AL استاندارد جدیدی را برای امنیت و اصالت در عصر دیجیتال تعیین می‌کند و راه‌حلی قوی برای محافظت از مالکیت معنوی در سراسر چشم‌انداز دیجیتال ارائه می‌دهد.

همچنین ببینید: فری مینت NFT چیست؟ آموزش مینت رایگان NFT

توکنومیک ارز دیجیتال REV۳L

در قلب اکوسیستم REV۳AL، ارز دیجیتال REV۳L قرار دارد که به عنوان یک توکن BEP-۲۰ بر بستر زنجیره هوشمند بایننس راه‌اندازی شده و به کاربران، اعم از خالقان، کلکسیونرها یا فعالان بازار، اجازه می‌دهد که اصالت دارایی‌های خود را اعتبارسنجی و تأیید کنند. این توکن کاربردهای مختلفی دارد؛ از جمله: استیکینگ و پاداش‌دهی، فارمینگ و تسهیل تراکنش‌ها در بازار REV۳AL. بازار پروژه REV۳AL نه تنها مرکزی برای معامله دارایی‌های دیجیتال است، بلکه یک قلعه امنیتی است که برای محافظت از آثار در برابر کلاهبرداری و سرقت دارایی‌ها، از طریق فرآیندهای دقیق احراز هویت، طراحی شده است.

حداکثر عرضه و عرضه کل ارز دیجیتال REV۳AL برابر با ۱ میلیارد توکن REV۳L در نظر گرفته شده که توزیع آن به صورت زیر است:توکن REV3L

  • ۵ درصد به فروش در دور تأمین مالی اولیه (Seed Round)،
  • ۵ درصد به دور اول فروش خصوصی،
  • ۲٫۴ درصد به دور دوم فروش خصوصی،
  • ۲ درصد به فروش عمومی در رویداد عرضه اولیه دیفای (IDO)،
  • ۲۰ درصد به تیم،
  • ۵ درصد به مشاوران،
  • ۶ درصد به بازاریابی،
  • ۱۰ درصد به نقدینگی،
  • ۲۵ درصد به ذخایر،
  • ۱۰ درصد به مشارکت‌ها،
  • ۴ درصد به بنیاد خیریه،
  • و ۵٫۶ درصد به خزانه‌داری، اختصاص داده شده است.

تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال REV3AL

اعضای تیم توسعه‌دهنده پروژه REV3AL چندین دهه تجربه در حوزه‌های امنیت سایبری، فناوری، توسعه محصول و صنایع خلاق دارند. تیم مدیریت این پروژه شامل مو کومارسی (Mo Kumarsi) به عنوان مدیر اجرایی، آدام راسل (Adam Russell) به عنوان مدیر ارشد بهینه‌سازی درآمد، اریک پروتی (Eric Prouty) به عنوان مدیر ارشد محصول، جورجینا وولمز-ادواردز (Georgina Woolams-Edwards) به عنوان مدیر ارشد بازاریابی و برنارد اوفلین (Bernard O’Flynn) به عنوان مدیر ارشد فناوری، است.توکن REV3L

تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال REV۳AL همچنین بیش از ۵۰ شریک استراتژیک در بخش‌های سرمایه‌گذاری، فناوری، متاورس و بلاکچین دارد؛ از جمله: هدرا هش‌گراف، نیر پروتکل، آلفابیت (Alphabit)، اوریجین (Origin)، متاوی‌گروپ (MetaVgroup)، آپ‌لیفت (Uplift)، تی‌سی‌جی ورلد (TCG World) و غیره.

ارز دیجیتال REV۳AL را از کجا بخریم و کجا ذخیره کنیم؟

ارز دیجیتال REV3AL را می‌‌توان در صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده‌‌ای مانند پنکیک‌سواپ و کوکوین معامله کرد.

همچنین، شما می‌توانید توکن‌های REV۳L خود را در کیف پول‌های معروفی همچون تراست والت (Trust Wallet)، متامسک (MetaMask)، سیف‌پل (SafePal) و بایننس ولت (Binance Wallet)، ذخیره و مدیریت کنید.

همچنین ببینید: ارز دیجیتال Chain Games چیست؟ آشنایی با پلتفرم بازی چین لینک

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال REV3AL

بر اساس داده‌های پلتفرم اطلاعاتی کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال REV۳AL در یکم جولای سال ۲۰۲۲ و با قیمت ۰٫۰۱۶۸ دلار وارد بازار شد. به دلیل زمستان سرد رمزارزها در آن سال، ارز دیجیتال REV۳AL نیز چندان مورد استقبال قرار نگرفت و از همان روزهای ابتدایی، یک روند نزولی را در پیش گرفت؛ به طوری که در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲، پایین‌ترین قیمت تاریخی این رمزارز در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۳۱ دلار به ثبت رسید.

ارز دیجیتال REV3AL
نمودار قیمت ارز دیجیتال REV3AL از ابتدا تاکنون.

اگرچه پس از آن ارز دیجیتال REV۳AL توانست کمی از ضررهای خود را جبران کند، ولی تا اواخر سال ۲۰۲۳، همچنان پایین‌تر از قیمت اولیه خود معامله می‌شد.

تا اینکه در اوایل سال ۲۰۲۴ و رونق بازار کلی کریپتو به دلیل تأیید رسمی اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده، ارز دیجیتال REV۳AL نیز قوی‌ترین رالی صعودی خود را تجربه کرد. در نتیجه این رالی، اوج قیمتی این رمزارز در ۲۴ ژانویه ۲۰۲۴ در محدوده ۰٫۱۳۶ دلار ثبت شد.

در صفحه قیمت لحظه ای REV۳AL می‌توانید نمودار قیمت توکن REV۳L را مشاهده کنید.

متأسفانه، روزهای اوج ارز دیجیتال REV۳AL دوام زیادی نداشت و پس از ثبت اوج تاریخی خود، این رمزارز دوباره یک روند نزولی کلی را در پیش گرفت. در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال REV۳AL در محدوده قیمتی ۰٫۰۱۲۲ دلار معامله می‌شود و حدود ۹۱ درصد با رکورد تاریخی خود فاصله دارد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال REV3AL

اگرچه ارزهای دیجیتال با ماهیت پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی خود شناخته می‌شوند، اما تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال، قیمت آنها در سال‌های آینده را پیش‌بینی می‌کنند. برای مثال، تحلیلگران پلتفرم digitalcoinprice.com، متوسط قیمت ارز دیجیتال REV۳AL را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۰٫۰۲۴۷ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۰٫۰۳۰۲ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. تحلیلگران این پلتفرم همچنین پیش‌بینی می‌کنند که قیمت رمزارز REV۳AL در سال ۲۰۳۰، تا ۰٫۰۹۱۵ دلار اوج بگیرد.

پیش‌بینی تحلیلگران این پلتفرم برای آینده قیمت ارز دیجیتال REV۳AL از سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۳، به صورت خلاصه در زیر آورده شده است:ارز دیجیتال REV3AL

خلاصه مطلب

در این مقاله، به معرفی پروژه ارز دیجیتال REV۳AL و توکن REV۳L آن پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، پروژه REV۳AL با اتخاذ یک رویکرد ترکیبی برای حفظ امنیت سایبری، خود را به عنوان یک رهبر در حفاظت از قلمرو دیجیتال معرفی می‌کند. فناوری پروژه REV۳AL نه تنها برای پاسخگویی به نیازهای امنیتی فعلی، بلکه برای انطباق با چالش‌های آینده طراحی شده و تضمین می‌کند که چشم‌انداز همیشه در حال تحول رسانه‌های دیجیتال و آواتارها در یک چهارچوب امن باقی بماند.

انجام تحقیقات کامل و درک ویژگی‌های امنیتی پلتفرم‌هایی مانند REV۳AL برای افراد و نهادهایی که در حوزه دارایی‌های دیجیتال فعال هستند، بسیار مهم است. پروژه REV۳AL امنیت دارایی‌های دیجیتال ارزشمند را در دنیای پویای بلاکچین و ارزهای دیجیتال افزایش می‌دهد و تعهد این پروژه به نوآوری و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، آن را به یک فعال کلیدی در مبارزه با تقلب و جعل دیجیتال تبدیل می‌کند.

نوشته ارز دیجیتال REV۳AL چیست؟ معرفی توکن REV۳L اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *