اسکار آیزاک و کری مالیگن در آستانه پیوستن به فصل دوم سریال Beef

نویسنده: علیرضا محمدی // دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۰ اخبار سینما و تلویزیوناسکار آیزاک و کری مالیگن در آستانه پیوستن به فصل دوم سریال Beef

باتوجه‌به اینکه جیک جیلنهال و آن هاتاوی در فصل دوم Beef حضور نخواهند داشت، گزارش جدید خبر می‌دهد که نتفلیکس ستاره‌های خود را پیدا کرده است.

اسکار آیزاک و کری مالیگان هر دو در حال مذاکره برای بازی در فصل دوم سریال Beef هستند. هنوز هیچ چیز مشخص نیست؛ اما اگر حضور آن‌ها رسمی شود، به ستاره‌هایی همچون چارلز ملتون و کیلی اسپانی می‌پیوندند. گزارش ددلاین ادعا می‌کند آیزاک و مالیگان قرار است همان نقش‌هایی را ایفا کنند که ابتدا برای جیلنهال و هاتاوی در نظر گرفته شده بود.

درباره سریال Beef چه می‌دانید؟

اولین فصل سریال Beef در آوریل ۲۰۲۳ (فروردین ۱۴۰۲) ازطریق سرویس نتفلیکس پخش شد. استیون یون، علی ونگ، جوزف لی، یانگ مازینو، دیوید چو و پتی یاسوتاکه در آن به ایفای نقش پرداختند. در خلاصه داستان فصل اول آمده است:

«داستان پس از یک حادثه بین دو غریبه آغاز می‌شود. دنی چو که یک پیمانکار شکست‌خورده است با امی لاو، یک کارآفرین خودساخته و موفق، روبه‌رو می‌شود. دشمنی فزاینده آن‌ها زندگی و روابطشان را در این سریال تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.»

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

حضور دکتر استرنج در فیلم Avengers 5 تایید شد جنیفر لارنس با فیلم جنایی The Wives بازمی‌گردد تصاویر فصل چهارم ویچر؛ رویارویی با رجیس خون‌آشام فیلم جن گیر ۷ فاصله زیادی تا اکران دارد کارگردان فیلم Street Fighter تغییر کرده است منبع Coming Soon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *