اعلام تصمیم برگزاری سومین پلنوم بیستمین کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در روزهای 15 تا 18 ژوئیه 2024

به گزارش بخش خاورمیانه رادیو و تلویزیون چین CMG پنجشنبه 27 ژوئن (7 تیر)، نشست دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین با میزبانی «شی جین‌پینگ» دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین برگزار شد و در این نشست، موضوع تعمیق بیشتر اصلاحات و پیشبرد مدرنیزاسیون به سبک چینی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست همچنین تصمیم گرفته شد که سومین جلسه عمومی بیستمین کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در روزهای 15 تا 18 ژوئیه درپکن برگزار شود.

در این جلسه تصمیم گرفته شد که “تصمیم در مورد تعمیق بیشتر اصلاحات و ترویج مدرنیزاسیون چین (پیش نویس)” برای بررسی به جلسه عمومی ارائه شود. در این جلسه نظراتی که به طور گسترده از داخل و خارج از حزب درخواست شده بود مورد توجه قرار گرفت.

پس از بحث و بررسی در جلسه، پیش نویس مورد اصلاح قرار گرفت. در این نشست اشاره گردید که پیش نویس تجزیه و تحلیل عمیقی از موقعیت های جدید و مسائل جدیدی که در فرآیند مدرن سازی چین پدیدار شده است ارائه می دهد و طرح کلی برای اصلاحات عمیق تر را به صورت علمی برنامه ریزی می کند.

در این نشست خاطرنشان گردید که این پیش نویس سندی برنامه ای برای تعمیق اصلاحات جامع در سفر جدید است که نشان دهنده عزم کمیته مرکزی حزب با رفیق شی جین پینگ برای باز کردن چشم اندازهای گسترده برای مدرنیزاسیون چین با تعمیق اصلاحات بیشتر است.

همچنین در این نشست، تشریح اهداف و وظایف تعمیق بیشتر اصلاحات صورت گرفت و اشاره شد که چین تا سال 2035 به طور کامل یک کشور با اقتصاد بازار سوسیالیستی در سطح بالا خواهد ساخت و اساساً تا سال 2035 نوسازی سیستم حاکمیت ملی و قابلیت های حکمرانی را محقق خواهد کرد و مدرنیزاسیون سوسیالیستی را تحقق خواهد بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *