اعلام حمایت صرافی بای‌بیت از اتحادیه هوش مصنوعی ASI؛ قیمت FET افزایش می‌یابد؟

bybit-exchange-unveils-support-for-asi-alliance-will-fet-rebound

صرافی بای‌بیت (Bybit) از ادغام سه پروژه هوش مصنوعی فچ.‌ای‌آی (Fetch.ai)، اوشن پروتکل (Ocean Protocol) و سینگولاریتی‌نت (SingularityNET) برای تشکیل اتحاد هوش مصنوعی فوق هوشمند (ASI) حمایت کرد. این حرکت با هدف تقویت جایگاه بای‌بیت در صنعت ارزهای دیجیتال انجام شده است.

تیم فچ.ای‌آی که یکی از اعضای کلیدی این اتحاد است، از حمایت بای‌بیت استقبال کرد و آن را گامی مهم خواند. بای‌بیت چندی پیش دست به تغییرات اساسی زد که باعث نگرانی علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال شد.

اکنون حمایت از اتحاد ASI ممکن است تلاشی برای حفظ جایگاه این صرافی در دنیای ارزهای دیجیتال باشد.

این حمایت تنها چند روز پس از خروج صرافی کوین‌بیس از این اتحاد اعلام شد. کوین‌بیس در اطلاعیه‌ای به کاربران اعلام کرد که باید خودشان با استفاده از کیف‌پول‌هایشان، ارزهای دیجیتال خود را منتقل کنند.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، فاز اول ادغام این سه توکن در تاریخ یکم جولای و با حذف توکن‌های AGIX و OCEAN از صرافی‌ها آغاز شد. در حال حاضر، معاملات FET بدون تغییر ادامه دارد و قیمت این ارز دیجیتال با ۱.۳۶ درصد کاهش روزانه به ۱.۳۴ دلار رسیده است.

هدف از این ادغام اولیه،‌ تضمین یک انتقال روان در پلتفرم‌های اطلاعاتی مانند کوین‌مارکت‌کپ و کوین‌گکو و همچنین، افزایش مشارکت و پذیرش ASI است.

در کل، این ادغام در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول شامل ادغام سینگولاریتی‌نت و اوشن پروتکل با فچ.‌ای‌آی است. فچ.‌ای‌آی پیش از این به کاربران خود در مورد خاموشی موقت شبکه برای ارتقا و تبدیل خودکار دارایی‌ها به توکن جدید ASI اطلاع داده بود.

مرحله دوم هم بر مشارکت جامعه و استقرار توکن‌های ASI تمرکز دارد. در طول این مرحله، هولدرهایی که دارایی‌های خود را به صورت شخصی نگهداری می‌کنند، کسانی که توکن‌های ASI را در چندین زنجیره بلاکچینی مستقر می‌کنند و همچنین، افرادی که قراردادهای انتقال جدید برای ارتقای فچ.ای‌آی به ASI را معرفی می‌کنند، در اولویت خواهند بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اعلام حمایت صرافی بای‌بیت از اتحادیه هوش مصنوعی ASI؛ قیمت FET افزایش می‌یابد؟ اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *