افزایش عرضه تتر و فعالیت نهنگ‌ها در شبکه تون؛ اهداف بعدی قیمت TON کدامند؟

toncoin-price-analysis-usdt-circulation-tons-bullish-outlook-high-

تحلیل نمودار قیمت تون‌کوین (TON) نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال یک روند صعودی میان‌مدت را از اواسط مارس حفظ کرده است. با وجود فروش گسترده در بازار در هفته گذشته، تون‌کوین در حال حاضر بالای سطح ۶.۷ دلار معامله می‌شود که به دلیل رشد شبکه و افزایش گردش تتر (USDT) در این شبکه است.

طبق توییتی از ساتوشی‌کلاب (Satoshi Club) در ۲۶ ژوئن، عرضه در گردش استیبل‌کوین تتر در بلاکچین تون از مرز ۵۰۰ میلیون عبور کرده و به ۵۱۹.۲۸ میلیون رسیده است.

همچنین، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در این شبکه به ۶۷۰ میلیون دلار افزایش یافته است. این افزایش به دلیل ادغام برنامه‌های وب۳ و محبوبیت مینی‌گیم‌ها در تلگرام است که به طور جمعی، فعالیت و ارزش شبکه را افزایش داده‌اند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت تون‌کوین با ۱.۱۰ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در محدوده ۷.۵ دلار معامله می‌شود و با مقاومت ۷.۷۸ دلار مواجه است. در صورت عبور از این مقاومت، قیمت می‌تواند تا ۹ دلار افزایش یابد و در ادامه حتی به ۱۰.۵ دلار برسد.

در طرف مقابل، بازگشت احتمالی از این مقاومت می‌تواند قیمت را ۴.۵ درصد کاهش دهد تا به خط روند صعودی برسد. این خط روند صعودی در نمودار روزانه به عنوان یک حمایت کلیدی عمل می‌کند و می‌تواند از ریزش‌های سنگین جلوگیری کند.toncoin-price-analysis-usdt-circulation-tons-bullish-outlook-high

در همین راستا، داده‌های پلتفرم تحلیلی اینتودبلاک (IntoTheBlock)، نشان می‌دهد که حجم تراکنش‌های هولدرهای بزرگ تون‌کوین، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش خیره‌کننده‌ ۳۰۶ درصدی به ۹.۷ میلیون دلار رسیده است. این افزایش فعالیت نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران سازمانی موجب خوش‌بینی بیشتر فعالان بازار شده است.

شایان ذکر است که صرافی بزرگ ژاپنی اوکی‌کوین‌ژاپن (OKcoinJapan) نیز اخیرا از لیست شدن تون‌کوین خبر داده است،‌ این موضوع نیز به نوبه خود می‌تواند باعث افزایش سطح دسترسی و نفوذ تون‌کوین در قاره آسیا شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش عرضه تتر و فعالیت نهنگ‌ها در شبکه تون؛ اهداف بعدی قیمت TON کدامند؟ اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *