اولین بازیگران فیلم Until Dawn مشخص شدند

نویسنده: مسیح کریمی // جمعه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸ اخبار سینما و تلویزیوناولین بازیگران فیلم Until Dawn مشخص شدند

سونی پیکچرز فهرست ۴ بازیگر اول فیلم Until Dawn را که براساس یک بازی پلی استیشن ساخته می‌شود به‌صورت رسمی تایید و اعلام کرده است.

سونی پیکچرز در ادامه ساخت اقتباس از روی بازی‌های ویدیویی پلی استیشن در حال ساخت اقتباسی ترسناک از بازی Until Dawn است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران این فیلم معرفی شده‌اند. ددلاین گزارش داد که الا روبین با سابقه بازی در فیلم The Idea of You، مایکل چیمینو با سابقه بازی در فیلم Annabelle Comes Home، جی یانگ یو با سابقه بازی در فیلم Moxie و اودسا آزیون با سابقه بازی در فیلم Hellraiser به جمع بازیگران فیلم Until Dawn اضافه شده‌اند، اما اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست.

الا روبین، مایکل چیمینو، جی یانگ یو و اودسا آزیون

دیوید اف سندبرگ، کارگردان آثاری چون فیلم Lights Out، فیلم Annabelle: Creation و دو قسمت فیلم Shazam وظیفه کارگردانی فیلم Until Dawn را بر عهده دارد. گری دابرمن، نویسنده آثاری چون فیلم‌های Annabelle، فیلم‌های It و فیلم The Nun وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم آنتیل داون را بر عهده دارد و او درواقع روی فیلمنامه‌ای کار می‌کند که در اصل توسط بلیر باتلر، نویسنده فیلم The Invitation نوشته شده است.

بازی Until Dawn توسط استودیو سوپرمسیو گیمز ساخته و در سال ۲۰۱۵ برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شده است. این بازی ترسناک داستان هشت نوجوان را دنبال می‌کند که در یک کلبه گرفتار قاتلی دیوانه شده‌اند و باید برای زنده ماندن تلاش کنند. همچنین منابع می‌گویند که فیلم Until Dawn با درجه سنی بزرگسال و با بودجه پایین تولید خواهد شد تا خشونت و فضای ترسناک بازی به درستی در اقتباس آن پیاده‌سازی شود.

در حال حاضر تاریخ اکران فیلم Until Dawn مشخص نیست. همچنین ریمستر بازی Until Dawn قرار است در پاییز امسال برای پلی استیشن 5 و پی سی عرضه شود.

بازیگر موانا در فیلم Moana مشخص شد مراحل فیلمبرداری Jurassic World 4 آغاز شد | احتمال فاش شدن نام فیلم ربکا فرگوسن احتمالا در فیلم پیکی بلایندرز بازی می‌کند امیلی بلانت به فیلم جدید استیون اسپیلبرگ می‌پیوندد؟ فصل دوم انیمه Delicious in Dungeon تایید شد منبع Screenrant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *