اولین تریلر فصل سوم سریال From | بازگشت به شهر مرموز و ترسناک

نویسنده: مسیح کریمی // چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸ اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فصل سوم سریال From | بازگشت به شهر مرموز و ترسناک

شبکه MGM پلاس اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال ترسناک From را منتشر کرده است که زمان حدودی پخش آن را تایید می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل سوم سریال از جانب منتشر شده است. شبکه MGM پلاس اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال ترسناک From را منتشر کرد که در طول آن شاهد تصاویری از اتفاقات این فصل هستیم که بوید استیونز توسط گروهی به یک تیرک چوبی بسته می‌شود و در ادامه شاهد وحشت او هستیم که دربرابر او یک عروسک مرموز و ترسناک قرار داده شده است. همچنین فصل سوم سریال From قرار است در پاییز امسال از شبکه MGM پلاس پخش شود و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هارولد پرینو، کاتالینا ساندینو مورنو، ایون بیلی، دیوید آلپی، الیزابت ساندرز، شان ماجومدر، اسکات مک‌کورد، ریکی هی، کلوئی ون لندشوت، پگاه غفوری و آوری کنراد از جمله بازیگرانی هستند که در سریال From حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جان گریفین وظیفه ساخت سریال ترسناک از جانب را بر عهده دارد که برای ساخت فصل سوم این سریال نیز بازگشته است. انتظار می‌رود فصل سوم سریال From مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه MGM Plus پخش شود.

اتفاقات سریال From در شهری مرموز در آمریکا جریان دارد که هر کسی وارد آن شود دیگر توان خارج شدن از آن را ندارد. ساکنان این شهر که قبلاً در این شهر به دام افتاده‌اند در تقلای پیدا کردن راهی برای خروج از این شهر هستند، شهری که در آن علاوه‌بر مهمان‌های تازه‌وارد، ساکنانی ترسناک و قدیمی‌تر هم وجود دارند.

تاریخ اکران فیلم ترساننده ۳ تغییر کرد تصویر جدید فیلم Deadpool and Wolverine با حضور رایان رینولدز و هیو جکمن مدت زمان انیمیشن Inside Out 2 مشخص شد فیلم چهار شگفت انگیز در جهان موازی جریان دارد؟ اولین تصویر رسمی فیلم Megalopolis فرانسیس فورد کوپولا منبع Comingsoon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *