بازگشت خریداران به بازار سگ کلاهدار؛ چرخه صعودی میم‌کوین‌ها هنوز تمام نشده!

meme-coin-supercycle-dogwifhat-whale

کاهش قیمت بیت کوین در هفته‌های اخیر، موجب سقوط بازار کریپتو و به خصوص بخش میم‌کوین‌ها شده است. در پی این وضعیت، قیمت میم‌کوین سگ کلاه‌دار (WIF) به کمتر از ۱.۵ دلار رسید که از مارس ۲۰۲۴ تاکنون مشاهده نشده بود.

در نتیجه، بسیاری از تحلیلگران با استناد به فقدان پشتوانه اساسی چنین‌ دارایی‌هایی، «چرخه صعودی میم‌کوین‌ها» را پایان یافته اعلام کردند.

در این میان، برخی از نهنگ‌های کریپتو نیز شروع به فروش میم‌کوین‌های خود کرده‌اند. به عنوان مثال، دو نهنگ در مجموع نزدیک به ۲۶ میلیون دلار پپه (PEPE) و شیبا اینو (SHIB) را به فروش رسانده‌اند.

منتقدان میم‌کوین‌ها، از جمله یکی از طرفداران برجسته اتریوم به نام sassal.eth، نارضایتی خود را آشکارا ابراز کردند. وی بیان داشت:

بسیاری از معامله‌گران گول خوردند و سرمایه خود را به میم‌کوین‌ها اختصاص دادند. به طور خاص برای افرادی که توکن‌های اتریوم خود را با این توکن‌های بی‌ارزش مانند داگ ویف هت (WIF) مبادله کردند، متاسف هستم.

در کمال تعجب منتقدان، توکن WIF پس از آن، رالی بهبود سریعی را تجربه کرد و قیمت آن بیش از ۳۰ درصد افزایش یافت و به بالای ۲ دلار برگشت.meme-coin-supercycle-dogwifhat-whale

بهبود قیمت توکن WIF همزمان با خرید یکی از نهنگ‌های بازار به وقوع پیوست. طبق گزارش‌ها، نهنگ مذکور، ۴.۶۵ میلیون دلار توکن WIF را به کیف پول خود اضافه کرده است.

مجموع توکن‌های WIF این نهنگ در حال حاضر به ۲۳.۳۹ میلیون توکن (به ارزش نزدیک به ۵۰ میلیون دلار) رسیده و وی تا به امروز سود ۸۳ درصدی از سرمایه‌گذاری خود به دست آورده است.

علاوه بر این، ابتکارات پلتفرم‌های کلیدی مانند بایننس‌چین موجب تقویت بازار میم‌کوین‌ها شده است. این بلاکچین به منظور تقویت نوآوری و حمایت از پروژه‌های نوپا، کمپینی ۱ میلیون دلاری را راه‌اندازی کرده است. لذا، طبق شواهد و بر خلاف نظر برخی کارشناسان، به نظر می‌رسد که چرخه صعودی میم‌کوین‌ها همچنان ادامه دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بازگشت خریداران به بازار سگ کلاهدار؛ چرخه صعودی میم‌کوین‌ها هنوز تمام نشده! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *