بازگشت رنگ سبز به بازار کریپتو! علت صعودی شدن قیمت بیت کوین چیست؟

bitcoin-altcoins-entered-green-territory

امروز، چهارشنبه ۲۶ ژوئن، ارزهای دیجیتال بار دیگر به منطقه سبز وارد شده‌اند. بیت‌کوین به طور موقت به بالای ۶۲ هزار دلار رسید و آلت کوین‌هایی نظیر اتریوم، سولانا، دوج‌کوین و شیبا اینو نیز رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کردند.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال با ۲.۱۸ درصد افزایش نسبت به دیروز، به ۲.۲۹ تریلیون دلار رسیده، با این حال، حجم کل معاملات بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش قابل توجه ۲۹.۲۸ درصدی روبرو بوده است.

بیت کوین

بیت کوین یک رشد ۱.۰۱ درصدی را نسبت به روز گذشته تجربه کرده و در زمان نگارش این خبر، با قیمت ۶۱۹۵۳ دلار معامله می‌شود. پایین‌ترین و بالاترین قیمت‌ این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب ۶۰۶۲۶ دلار و ۶۲۴۶۶ دلار بوده است.

این افزایش قیمت در پی ورود ۳۱ میلیون دلار به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین در ۲۵ ژوئن رخ داده است.bitcoin-altcoins-entered-green-territory-

همچنین، تسلط بیت‌کوین در بازار با ۰.۱۰ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، به ۵۳.۴۲ درصد رسیده است.

اتریوم

قیمت اتریوم نیز در زمان نگارش این خبر با افزایش ۰.۴۲ درصدی نسبت به روز گذشته، به ۳۳۹۱ دلار رسیده است. پایین‌ترین و بالاترین قیمت‌ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب ۳۳۴۶ دلار و ۳۴۲۴ دلار بوده است. ارزش بازار اتریوم نیز به ۴۰۶.۸۶ میلیارد دلار افزایش یافته است.

bitcoin-altcoins-entered-green-territory-

سولانا

قیمت سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۴۲درصد افزایش داشته و به محدوده ۱۳۸.۳۵ دلار رسیده است. پایین‌ترین و بالاترین قیمت‌ سولانا در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب ۱۳۳.۵۷ دلار و ۱۴۰.۲۱ دلار ثبت شده است.bitcoin-altcoins-entered-green-territory-

ریپل

در این میان، قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۰.۷۱ درصدی به ۰.۴۷۵۳ دلار رسیده است. پایین‌ترین و بالاترین قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته نیز به ترتیب ۰.۴۷۳۵ دلار و ۰.۴۷۹۵ دلار بوده است.bitcoin-altcoins-entered-green-territory-

به گزارش ردیاب داده‌های آنچین ویل‌آلرت (Whale Alert)، نهنگ‌های ریپل مقدار قابل‌توجهی از این ارز دیجیتال را به صرافی‌های متمرکز منتقل کرده‌اند.

میم‌کوین‌های برتر بازار

در همین حال، قیمت دوج‌کوین با ۲.۷۹ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۰.۱۲۷۳ دلار رسیده است. اما حجم معاملات روزانه این میم کوین با کاهش ۳۳.۱۲ درصدی مواجه شده است.

از طرفی، شیبا اینو با ۱.۸۳درصد رشد روزانه به محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۷۸۷ دلار رسیده و همانند دوج کوین، حجم معاملات روزانه SHIB نیز افتی ۱۵ درصدی داشته است.

ارزهای دیجیتال با بیشترین افزایش قیمت در ۲۶ ژوئن

قیمت برت (BRETT) با ۱۸.۰۳ درصد افزایش به ۰.۱۶۹۹ دلار رسید.

قیمت پپه (PEPE) با ۱۲.۵۹ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۱۳۱۲ دلار رسید.

قیمت نات‌کوین (NOT) با ۱۱.۷۸ درصد افزایش به ۰.۰۱۶۱۳ دلار رسید.

قیمت داگ‌ویف‌هت (WIF) با ۹.۶۷ درصد افزایش به ۲.۰۸ دلار رسید.

ارزهای دیجیتال با بیشترین کاهش قیمت در ۲۶ ژوئن

قیمت پندل (PENDLE) با ۵.۶۵ درصد کاهش به ۵.۷۰ دلار رسید.

قیمت لیر زیرو (ZRO) با ۵.۱۴ درصد کاهش به ۲.۷۳ دلار رسید.

قیمت فانتوم (FTM) با ۴.۴۷ درصد کاهش ۰.۵۸۹۳ دلار رسید.

قیمت ورلدکوین (WLD) با ۳.۱۴ درصد کاهش به ۲.۸۷ دلار رسید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بازگشت رنگ سبز به بازار کریپتو! علت صعودی شدن قیمت بیت کوین چیست؟ اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *