بازی جدید زلدا فضای زیادی از سوییچ را اشغال نمی‌کند

نویسنده: علی نوروزی // دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۰ اخبار بازیبازی جدید زلدا فضای زیادی از سوییچ را اشغال نمی‌کند

شرکت نینتندو از حجم بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom در نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

این روزها که بازی‌های AAA معمولا فضای زیادی از کنسول‌ها را اشغال می‌کنند، نینتندو مثل همیشه تلاش می‌کند تا حجم آثار را با بهینه‌سازی کاهش دهد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که طرفدارها برای تجربه The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom نیازی به فضای ذخیره‌سازی زیادی روی نینتندو سوییچ نخواهند داشت.

شرکت نینتندو اخیرا جزئیات بیشتری از The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom را با افزودن بازی به فروشگاه eShop در اختیار طرفدارها قرار دارد. براین‌اساس اکنون می‌دانیم که حجم این بازی در کنسول نینتندو سوییچ ۶.۱ گیگابایت است. با اینکه هنوز چند ماه تا انتشار نسخه جدید زلدا باقی مانده است، نباید انتظار تغییر زیادی در حجم بازی را داشت؛ چراکه حجم بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening نیز تنها ۵.۸ گیگابایت بود.

شرکت نینتندو در جریان رویداد Nintendo Direct اخیر از بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom رونمایی کرد که کاراکتر لینک را به‌عنوان قهرمان داستان معرفی نمی‌کند. گیمرها در این بازی کنترل شاهزاده زلدا را در دست می‌گیرند؛ زیرا پس از ناپدیدشدن لینک اکنون تنها زلدا برای نجات Hyrule Kingdom باقی مانده است. این نسخه در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۳ (۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴) در اختیار کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.

ظاهرا بازی Palworld برای پلی استیشن عرضه خواهد شد مت بوتی: ایکس باکس دیگر نیازی به اتکا به Halo و Forza ندارد نسخه ایکس باکس بازی‌ها را بدون اشتراک گیم پس بی‌ارزش شده است اضافه شدن لاس وگاس به Microsoft Flight Simulator در آپدیت جدید این بازی رئیس سابق پلی استیشن مخالف رقابت کنسولی است منبع GameReactor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *