بازی A Way Out بیش از ۹ میلیون نسخه فروخته است

نویسنده: علی نوروزی // پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۸ اخبار بازیبازی A Way Out بیش از ۹ میلیون نسخه فروخته است

استودیو هیزلایت اعلام کرد که بازی A Way Out به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است.

بازی It Takes Two با بیش از ۱۶ میلیون نسخه فروش موفقیت بزرگی را برای استودیو Hazelight رقم زد، اما بازی A Way Out نیز عملکرد خوبی در زمینه تجاری دارد. استودیو هیزلایت اعلام کرد که فروش این بازی کو-آپ از زمان عرضه در سال ۲۰۱۸ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر از مرز ۹ میلیون نسخه عبور کرده است.

استودیو Hazelight در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اظهار داشت: «بازی A Way Out تاکنون بیش از ۹ میلیون نسخه فروش داشته است. توسعه این ویدیوگیم بسیار هیجان‌انگیز بود و در زمان عرضه توانست به نتیجه مطلوب دست پیدا کند، ولی حتی در آن زمان هم نمی‌توانستیم تصور کنیم که این تعداد بازیکن به تجربه بازی می‌پردازند.»

داستان بازی A Way Out در سال ۱۹۷۲ اتفاق می‌افتد که دو محکوم با نام‌های وینسنت و لئو برای فرار از زندان با یکدیگر همکاری می‌کنند. دو بازیکن می‌توانند به‌شکل اسپلیت-اسکرین یا کو-آپ آنلاین به تجربه این بازی بپردازند. این ویدیوگیم درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است.

کپکام شوکیس جدیدی برگزار می‌کند بتای Solo Mode به بازی Payday 3 اضافه شد بازی Dead Rising Deluxe Remaster معرفی شد بازی‌های پلی استیشن پلاس اسنشال جولای ۲۰۲۴ معرفی شدند پتنت جدید کنترلر پلی استیشن از جوهر رسانا استفاده می‌کند منبع GamingBolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *