بازی Days Gone قرار بود یک سه‌گانه باشد

نویسنده: علیرضا محمدی // پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳ اخبار بازیبازی Days Gone قرار بود یک سه‌گانه باشد

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در ابتدا قرار بود یک سه‌گانه از بازی Days Gone ساخته شود.

طرز برخورد پلی استیشن با Days Gone بسیار تاسف‌بار تلقی می‌شود. کارگردان بازی مدتی پیش گفت که هیچ امیدی برای توسعه یک دنباله وجود ندارد و پلی استیشن تقریباً دو برابر هزینه‌ای که می‌توانست برای ساخت Days Gone 2 خرج شود را صرف توسعه بازی لایوسرویس بند استودیو کرده است.

این موضوع امروزه به‌طور مکرر مطرح می‌شود؛ زیرا طرفداران همچنان خواستار ساخت Days Gone 2 هستند. آخرین تعامل بین طرفداران و جان گاروین، کارگردان بازی، اطلاعات جالب‌تری را فاش می‌کند. به‌گفته جان گاروین، بند استودیو ابتدا برنامه‌های بسیار بزرگ‌تری برای این آی‌پی در سر داشت.

جان گاروین می‌گوید که وقتی پروژه لغو شد، او دیگر در استودیو حضور نداشت؛ اما بااین‌حال روی عناصر مختلفی از Days Gone 2 کار کرده بود و انتظار نداشت که ساخت آن لغو شود. جالب اینجا است که جان گاروین از وجود یک سه‌گانه برای این بازی صحبت می‌کند؛ برنامه‌ای که دیگر وجود ندارد.

این موضوع نشان می‌دهد که بند استودیو با جدیت مشغول توسعه این مجموعه بوده است. افشاگری‌های اخیر تایید کرده‌اند که بازی Days Gone به‌تنهایی ۱۰۰ میلیون دلار فروش دیجیتالی داشته است؛ اما این برای مدیران سونی کافی نبود تا به ساخت دنباله آن چراغ سبز نشان دهند.

سیستم‌های گیم‌پلی Days Gone در حال حاضر توسط استودیو در حال تغییر و تبدیل به یک بازی سرویس‌محور هستند. بااین‌حال، اگر پلی استیشن به بند استودیو اجازه می‌داد تا به برنامه‌های اصلی جان گاروین پایبند باشد، شاید طرفداران هم‌اکنون منتظر عرضه سومین نسخه از این مجموعه بودند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟

حجم بازی Super Mario Party Jamboree اعلام شد بازی A Way Out بیش از ۹ میلیون نسخه فروخته است کپکام شوکیس جدیدی برگزار می‌کند بتای Solo Mode به بازی Payday 3 اضافه شد بازی Dead Rising Deluxe Remaster معرفی شد منبع Tech4Gamers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *