بازی Fable فاصله زیادی تا عرضه دارد

نویسنده: علی نوروزی

//
شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۰

اخبار بازی

بازی Fable فاصله زیادی تا عرضه دارد

تام وارن از رسانه ورج اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر عرضه بازی Fable استودیو پلی‌گراند گیمز باشند.

طرفدارها از مدت‌ها پیش برای تجربه ریبوت Fable انتظار می‌کشند، اما مایکروسافت در کنفرانس اخیر ایکس باکس تأیید کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ روانه بازار می‌شود. با اینکه هنوز زمان دقیق عرضه بازی فیبل مشخص نیست، تام وارن از رسانه The Verge جزئیات بیشتری را در این‌باره به اشتراک گذاشت.

تام وارن ادعا کرد که بازی Fable برای انتشار در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ (بین اکتبر و دسامبر) در نظر گرفته شده است. او حتی به زمان عرضه بازی Gears of War: E-Day نیز اشاره کرد که بدون ذکر تاریخ انتشار معرفی شد. تام وارن می‌گوید که این نسخه گیرز آو وار احتمالا پیش از ریبوت فیبل استودیو Playground Games به‌دست گیمرها می‌رسد.

شرکت مایکروسافت بازی‌های South of Midnight و DOOM: The Dark Ages را نیز در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد کرد؛ بنابراین سال آینده را می‌توان یک سال فوق‌العاده برای کاربران ایکس باکس دانست. بازی Fable برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. استودیو ایداس مونترال، سازنده مجموعه بازی‌های Deus Ex نیز در ساخت این بازی به استودیو پلی‌گراند گیمز کمک خواهد کرد.


گیم‌پلی و اطلاعات جدیدی از بازی Life is Strange: Double Exposure منتشر شد


گیم‌پلی بازی Sonic X Shadow Generations با حضور شخصیت شدو منتشر شد


خالق Assassin's Creed یک بازی جدید برای مایکروسافت می‌سازد


شکایت حقوقی جدیدی علیه ولو در بریتانیا ثبت شد


آثار لایو سرویس باعث کاهش تعداد بازی های پلی استیشن شده است

منبع
GamingBolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *