بازی Resident Evil 9 دو قهرمان محبوب را بازمی‌گرداند

نویسنده: علی نوروزی

//
شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴

اخبار بازی

بازی Resident Evil 9 دو قهرمان محبوب را بازمی‌گرداند

به‌نظر می‌رسد که طرفدارها باید منتظر بازگشت لیان اس. کندی و جیل ولنتاین در بازی Resident Evil 9 باشند.

با اینکه کپکام هنوز Resident Evil 9 را معرفی نکرده است، شایعه‌های زیادی از این بازی به گوش می‌رسند. داسک گولم نخستین اطلاعات این بازی را فاش کرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از افشاگرهای سرشناس جزئیات جدیدی از قهرمان‌های رزیدنت ایول ۹ را به اشتراک گذاشته است. این افشاگر آلمانی ادعا کرد که طرفدارها باید منتظر بازگشت لیان اس. کندی و جیل ولنتاین، دو قهرمان معروف مجموعه رزیدنت ایول در نسخه بعدی باشند.

این افشاگر می‌گوید که رزیدنت ایول ۹ نه‌تنها شامل لیان می‌شود، بلکه جیل ولنتاین نیز به‌عنوان یکی از کاراکترهای اصلی در بازی حضور خواهد داشت. از نظر این افشاگر، نقش کاراکترهای لیان و جیل بسیار شبیه شوا و کریس در بازی Resident Evil 5 خواهد بود. با اینکه شایعه‌های قبلی به جهان-باز بودن Resident Evil 9 اشاره داشتند، این افشاگر اعتقاد دارد که بازی تنها دارای المان‌های جهان-باز خواهد بود، اما نباید منتظر یک تجربه کاملا جهان-باز بود.

این افشاگر ادعا کرد که کپکام در ابتدا قصد توسعه رزیدنت ایول ۹ به‌عنوان یک بازی کو-آپ را داشت، اما پس از استقبال گسترده گیمرها از بازی Resident Evil Village بیشتر روی ارائه یک تجربه تک‌نفره تمرکز کرد. این افشاگر اظهار داشت که همچنان امکان وجود عناصر کو-آپ در بازی Resident Evil 9 وجود دارد (همان‌طور که این ساختار در بازی‌های رزیدنت ایول ۵ و رزینت ایول ۶ گنجانده شد) تا بازیکن‌ها به‌سادگی بتوانند بین شخصیت‌ها جابه‌جا شوند.

سال گذشته شرکت Capcom اعلام کرد که می‌خواهد نسخه‌های ریمیک بیشتری از مجموعه رزیدنت ایول را روانه بازار کند. با اینکه بسیاری از طرفدارها بازی Resident Evil 5 و بازی Resident Evil 1 را محتمل‌ترین گزینه‌ها برای بازسازی می‌دانستند، مدتی قبل Dusk Golem ادعا کرد که هیچ‌یک از این دو در دست توسعه قرار ندارند و کپکام مشغول کار روی ریمیک Resident Evil Zero و ریمیک Resident Evil – Code: Veronica است.


بازی Fable فاصله زیادی تا عرضه دارد


گیم‌پلی و اطلاعات جدیدی از بازی Life is Strange: Double Exposure منتشر شد


گیم‌پلی بازی Sonic X Shadow Generations با حضور شخصیت شدو منتشر شد


خالق Assassin's Creed یک بازی جدید برای مایکروسافت می‌سازد


شکایت حقوقی جدیدی علیه ولو در بریتانیا ثبت شد

منبع
Tech4Gamers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *