بازی Resident Evil 9 کارگردانی باسابقه دارد

نویسنده: علی نوروزی // سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ اخبار بازیبازی Resident Evil 9 کارگردانی باسابقه دارد

شرکت کپکام به‌طور رسمی تأیید کرد که بازی Resident Evil 9 در دست توسعه است و کوشی ناکانیشی سکان هدایت این نسخه را در دست دارد.

شرکت کپکام پس از شایعه‌های فراوان نهایتا تأیید کرد که بازی Resident Evil 9 در دست تولید قرار دارد. کوشی ناکانیشی، کارگردان Resident Evil 7 و Resident Evil Revelations در جریان شوکیس تابستانی Capcom Next تأیید کرد که نسخه بعدی مجموعه مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و برای کارگردانی این بازی باز خواهد گشت.

کوشی ناکانیشی با سابقه کار روی بازی Resident Evil 5 اعلام کرد که درحال‌حاضر نمی‌تواند جزئیات بیشتری از رزیدنت ایول ۹ را به اشتراک بگذارد، اما این نسخه «بسیار بزرگ» خواهد بود: «مشغول تولید رزیدنت ایول جدیدی هستیم. واقعا دشوار بود که سر در بیاوریم پس از نسخه هفتم چه باید کرد، اما درنهایت متوجه شدم و درواقع این نسخه بسیار عظیم به‌نظر می‌رسد. هنوز نمی‌توانم جزئیات دیگری را به اشتراک بگذارم، اما امیدوارم برای آن‌ها هیجان‎‌زده باشید.»

بازی Resident Evil 9 (یا هر نام دیگری که درنهایت به نسخه بعدی اطلاق می‌شود) ظاهرا از سال ۲۰۱۸ در دست تولید است و طبق گزارش‌ها طولانی‌ترین چرخه توسعه و بیشترین بودجه مجموعه رزیدنت ایول را خواهد داشت. این بازی احتمالا از فناوری جهان-باز تازه موتور RE Engine استفاده می‌کند که در بازی Dragon’s Dogma 2 معرفی شد.

گزارش‌های اخیر حاکی از این بودند که بازی Resident Evil 9 با تأخیر داخلی مواجه شده است و اکنون برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۵ یا اوایل ۲۰۲۶ در نظر گرفته شده است. علاوه‌براین ظاهرا کپکام تصمیم گرفته است تا به‌جای رزیدنت ایول ۱ و رزیدنت ایول ۵ روی ریمیک Resident Evil Zero و Resident Evil – Code: Veronica کار کند.

بازی Luigi’s Mansion 2 HD شروع بسیار خوبی در بریتانیا داشته است تریلر جدید Darkest Dungeon 2 عرضه بازی برای ایکس باکس را تایید می‌کند کپکام یک استودیو تولید انیمیشن را خریداری کرد طراح شخصیت‌های Concord از مقایسه شدن با اورواچ ناراحت نیست تریلر جدید Terminator: Survivors گیم‌ پلی و مبارزات بازی را نمایش می‌دهد منبع GamingBolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *