بانک کشاورزی، پیشرو در صدور و ارائه سیستمی اوراق «گام»

وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی گفت: امسال ۲۵۰ همت تسهیلات برای بخش کشاورزی در قالب اعتبارات کلان و خرد به ویژه معیشت روستاها، کسب و کارهای کوچک خانگی و اشتغال زنان روستایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ک…

بانک کشاورزی از جمله بانک های پیشرو در فرایند مکانیزه صدور گواهی اعتبار مولد «گام» بوده و آماده ارائه این خدمت به مشتریان حقوقی بابت تامین سرمایه در گردش برای خرید کالا و خدمات است.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی…

یوسف نوری استاندار مازندران گفت: پلتفرم پالیز بانک کشاورزی گامی مؤثر در جهت حمایت از کشاورزان و توسعه بخش کشاورزی در کشور است.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، استاندار مازندران که شامگاه چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳با دعوت…

کاظم خاوازی قائم مقام وزیر و معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی، در پیامی به سرپرست بانک کشاورزی، نود و یکمین سالگرد تأسیس این بانک را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، خاوازی دراین پیام، با ارج نهادن به …

با عاملیت بانک کشاورزی و از آغاز فصل خرید تضمینی گندم، 303 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران به حساب آنان واریز شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این مبلغ مربوط به تعداد 253 هزار و 612 محموله گندم به وزن حدودی ی…

مراسم قرعه کشی جوایز جشنواره «باران» بانک کشاورزی روز دوشنبه 21 خرداد ماه هم زمان با نود و یکمین سالروز تاسیس این بانک برگزار و برندگان آن مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، قرعه کشی جشنواره «باران&…

وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی در پیامی نود و یکمین سالروز تاسیس این بانک را گرامی داشت. در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

نود و یکمین سالروز تاسیس بانک کشاورزی، گرامیداشت…

وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی در آستانه نود و یکمین سالروز تاسیس این بانک، بر ضرورت همسویی با تحولات جهانی صنعت بانکداری و جلب رضایت و مشارکت مردمی با هدف حمایت از جهش تولید در بخش کشاورزی، اشتغالزایی، تامین امنیت غذایی کشور و …

بزرگترین نمایشگاه صنایع غذایی خاورمیانه با عنوان «سی و یکمین نمایشگاه بین المللی آگروفود (صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته)» از روز شنبه 19 خرداد با حضور بانک کشاورزی آغاز به کار کرد.

به گزارش رو…

وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی در پیامی سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت و نام و یاد شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشت. درپی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

بسم الله الرحم…

بانک کشاورزی از ابتدای سال 1403 تا پایان اردیبهشت ماه، 10 هزار و 341 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به 5 هزار و 216 نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در راستای تسهیل شرایط ا…

در راستای توسعه و بهبود خدمات غیر حضوری بانک کشاورزی، نسخه جدید اپلیکیشن «باران» با ویژگی‌های جدید منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در نسخه به روزرسانی شده اپلیکیشن «باران» (نسخه 2.0.11)…

امکان افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه ارزی به صورت غیر حضوری در نسخه جدید اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، مشتریان این بانک می توانند با استفاده از اپلیکیشن «باران»…

سرپرست، اعضای هیأت مدیره و جمعی از کارکنان بانک کشاورزی با حضور در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان، بار دیگر با آرمان های اصیل انقلاب اسلامی تجدید بیعت و بر تداوم خدمت رسانی صادقانه به مردم تأکید کردند.

به گزار…

وهب متقی نیا رئیس هیات مدیره و سرپرست بانک کشاورزی در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

&nbsp…

شعب کشیک بانک کشاورزی در سراسر کشور، روز چهارشنبه 2 خردادماه از ساعت 8 الی 12 آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به مشتریان و مراجعه کنندگان هستند.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، پیرو تعطیلی روز چهارشنبه 2 خرداد‌ماه به من…

بانک کشاورزی با برپایی سه موکب در مسیر تشییع پیکر خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، پذیرای عزاداران حاضر در این مراسم خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این موکب ها به همت شورای عالی توسعه فرهنگ سازمانی…

درپی شهادت حضرت آیت اله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور دلسوز و مردمی، وهب متقی نیا رئیس هیات مدیره و سرپرست بانک کشاورزی در پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت.

درپی متن این پیام را مشاهده می فرمایید:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجا…

بانک کشاورزی در آخرین ارزیابی صورت گرفته در حوزه مدیریت رخدادها و تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی حائز رتبه نخست شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این ارزیابی مربوط به بررسی شاخص های عملکرد 29 بانک و موسسه اعتباری در سامانه &l…

با توجه به همکاری و مشارکت بانک کشاورزی در مصرف بهینه برق در تابستان سال گذشته، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اهدای لوح و تندیس، از این بانک به عنوان نهاد مردمی و پیشرو در مدیریت مصرف برق قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *