بایننس و چند صرافی بزرگ دیگر توکن جدید لیر زیرو را لیست می‌کنند!

binance-and-upbit-announce-layerzero-zro-token-listing

صرافی‌های مطرح ارز دیجیتال از جمله بایننس و آپ‌بیت در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده‌اند که توکن‌بومی پروتکل لیر زیرو (LayerZero) با نماد ZRO را در پلتفرم خود فهرست خواهند کرد.

بایننس اعلام کرده که این توکن را با برچسب سید (seed) فهرست می‌کند. برچسب سید برای پروژه‌های نوپایی که احتمال نوسان قیمت آن‌ها بالاتر است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طبق اعلام این صرافی، امکان واریز و معامله این توکن از ۲۰ ژوئن و امکان برداشت آن از ۲۱ ژوئن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین، بایننس به معامله‌گران پیشنهاد داده تا قبل از شروع هر نوع معامله، تحقیقات کاملی انجام دهند.

جفت‌ ارزهای معاملاتی که برای توکن ZRO در این صرافی ارائه خواهند شد، عبارتند از؛ ZRO/BTC، ZRO/USDT، ZRO/FDUSD و ZRO/TRY .

برترین صرافی کره جنوبی یعنی آپ‌بیت نیز در کنار سایر صرافی‌ها نظیر بای‌بیت، گیت (Gate)، اچ‌تی‌ایکس، بیت‌گت، اوکی‌ایکس، مکسی (MEXC)، کوکوین و بیت‌هامب، اقدام به فهرست کردن این توکن کرده است. انتظار می‌رود که این موضوع، منجر به افزایش تقاضا برای توکن‌ ZRO و رشد قیمت آن شود.

طبق گزارش‌ها، صرافی آپ‌بیت جفت‌ ارزهای معاملاتی ZRO با KRW، BTC و USDT را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. همچنین، اعلام شده که واریز و برداشت توکن لیر زیرو فقط از طریق شبکه اتریوم قابل انجام خواهد بود.

در همین حال، برایان پلگرینو (Bryan Pellegrino)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل لیر زیرو، از شروع ایردراپ این توکن خبر داده و اعلام کرده که در حال حاضر، ۱.۲۸ میلیون کیف پول واجد شرایط دریافت این ایردراپ هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بایننس و چند صرافی بزرگ دیگر توکن جدید لیر زیرو را لیست می‌کنند! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *