بعد از نات‌کوین و همستر، دو بازی تپ‌سواپ و یس‌کوین هم به شبکه تون می‌آیند!

بعد از نات‌کوین و همستر، دو بازی تپ‌سواپ و یس‌کوین هم به شبکه تون می‌آیند!

به دنبال راه‌اندازی موفقیت‌آمیز نات کوین در شبکه تون تلگرام و انتشار اطلاعیه‌ای مبنی بر عرضه توکن آتی بازی همستر کامبت بر بستر این بلاکچین، دو بازی محبوب تپ سواپ و یس کوین نیز از آوردن پروژه‌های خود به شبکه تون و راه‌اندازی توکن‌های خود در این بلاکچین، خبر داده‌اند.
تپ سواپ و یس کوین، دو بازی مشابه نات کوین در پیام‌رسان تلگرام، روز پنجشنبه در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند که توکن‌‌های خود را بر بستر بلاکچین تون منتشر خواهند کرد.
بعد از نات‌کوین و همستر، دو بازی تپ‌سواپ و یس‌کوین هم به شبکه تون می‌آیند!تپ سواپ که ادعا می‌کند حدود ۵۰ میلیون بازیکن دارد، قبلا گفته بود که بر بستر شبکه سولانا کار خواهد کرد، اما بعدا تصمیم خود را تغییر داد و روز پنج‌شنبه با انتشار توییتی گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم تپ سواپ روی بلاکچین تون راه‌اندازی خواهد شد! این تصمیم سنجیده، بهترین گزینه برای ارائه تجربه نهایی برای جامعه در حال رشد ما است. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.»

در همین حال، یس کوین نیز که در روزهای گذشته از یک همکاری بزرگ خبر داده بود، روز پنج‌شنبه با انتشار پستی در کانال تلگرام خود اعلام کرد که قرار است با شبکه تون کار کند. در این پست، به نماد اختصاری توکن آتی این پروژه نیز اشاره شده که YES است. بر اساس داده‌های موجود، بازی یس کوین در مدت کمی بیش از یک ماه، حدود ۱۸ میلیون کاربر جذب کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بعد از نات‌کوین و همستر، دو بازی تپ‌سواپ و یس‌کوین هم به شبکه تون می‌آیند! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *