بنتلی از نسخه کانورتیبل مدل بسیار لوکس و اشرافی باتور رونمایی کرد. همانطور که قابل حدس است این نسخه به سقف بازشونده مجهز بوده و راننده می تواند لذت رانندگی در هوای آزاد را با بالاترین کیفیت ممکن تجربه کند.
بنتلی باتور کوپه دو سال پیش وارد بازار شد. نام این خودرو از دریاچه ای در جزایر بالی اندونزی برگرفته شده و نیروی آن توسط یک موتور ۱۲ سیلندر تأمین می شود. شاید بدانید این خودرو تیراژ بسیار پایینی دارد و تنها ۱۸ دستگاه از نسخه کوپه یا همان سقف ثابت تولید می شود. نسخه کانورتیبل بنتلی باتور نیز یک مدل تولید محدود است و فقط و فقط ۱۶ دستگاه از آن روی کره خاکی موجود خواهد بود.
باتور کانورتیبل جزو پول و تجارتهایی است که با یک موتور ۶ لیتری ۱۲ سیلندر به فروش می رسد. مثل نسخه کوپه، در نسخه کانورتیبل هم این موتور توانایی تولید ۷۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخ ها هم به گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه خودکار محول شده است. شاید بدانید این موتور TSI حدود ۲۰ سال است که در محصولات بنتلی به کار گرفته می شود. با بروزآوری های مداوم، این موتور در مقایسه با روزهای ابتدای عرضه ۴۰ درصد قدرت بیشتر و ۲۵ درصد مصرف سوخت کمتری دارد.
سیستم اگزوز آکراپوویچ بنتلی باتور کانورتیبل از جنس تیتانیوم است. جالب اینکه خروجی های اگزوز با کمک فناوری چاپ سه بعدی ساخته شده اند. در تمامی تصاویری که بنتلی منتشر کرده، سقف خودرو جمع شده؛ با این حال می توان حدس زد که جنس سقف از پارچه مقاوم بوده و با فشردن یک دکمه باز و بسته می شود. به گفته بنتلی، باز و بسته شدن سقف نیازمند ۱۹ ثانیه زمان است و فقط وقتی که سرعت حرکت خودرو پایین تر از ۴۸ کیلومتر بر ساعت باشد، امکان انجام این کار میسر خواهد بود. این برند اشرافی تأکید کرده هر اینچ از بنتلی باتور کانورتیبل قابل شخصی سازی است و مشتریان می توانند خودروی کاملاً اختصاصی خود را سفارش دهند.
نسخه کوپه از بنتلی باتور یک اسپویلر فعال در انتهای اتاق خود دارد. در نسخه کانورتیبل، این قطعه جای خود را به یک اسپویلر یکپارچه داده است. برای ایجاد تمایز بیشتر با نسخه کوپه، نسخه کانورتیبل روی رینگ های ۲۲ اینچی متفاوت سوار می شود.
یک خبر خوب برای دارندگان آیفون های رزگلد! در داخل کابین، بنتلی باتور کانورتیبل از تزئیناتی با این رنگ پرطرفدار بهره می برد. برخلاف مدل های تولید انبوه جدید، فضای داخلی این اتومبیل زیبا کماکان حس و حالی سنتی دارد و خبری از نمایشگرهای دیجیتال به هم پیوسته بزرگ در آن نیست.
در رابطه با قیمت باتور کانورتیبل حرفی به میان نیامده، اما مسلماً رقم پرداختی برای آن بالاتر از ۲ میلیون دلاری خواهد بود که بنتلی برای نسخه کوپه طلب می کند. چنین رقمی باتور کانورتیبل را به گران ترین مدل تولیدی کمپانی تبدیل خواهد کرد.
تمام حقوق برای محفوظ می باشد کپی برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.
طراحی توسط پول و تجارت