بهره گیری از روش های تامین مالی جدید در صنعت کشاورزی و دام و طیور گلستان

بهره گیری از روش های تامین مالی جدید در صنعت کشاورزی و دام و طیور گلستان

سید حسن صداقت در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در صنعت بانکداری مانند حوزه های مختلف اقتصادی تغییرات قابل توجه ای اعمال شده است.

مدیر شعب بانک تجارت گلستان بیان کرد: با توجه به محدودیت های رخ داده در شبکه های بانکی و با وجود ناترازی ها، روش های تامین مالی جدید را شاهد هستیم که این موضوع در سراسر شبکه های بانکی بویژه بانک تجارت پر رنگ است.

وی ادامه داد: بانک تجارت در سهمیه ها و عاملیت های بخش های مختلف مانند اوراق گام، برات الکترونیکی و غیره سهمیه دارد و اجازه انجام آن توسط بانک مرکزی صادر شده است که پلتفرم‌ های آن تهیه و اجرا شده و نمونه آن در صنعت کشاورزی و دام و طیور استان رقم خورده است.

صداقت افزود: اگر فعالان اقتصادی بتوانند در حوزه تولید، کشاورزی و دیگر حوزه های اقتصادی ورود پیدا کنند بانک می تواند با استفاده از روش های نو ظهور خدمات خوبی را به آنها بدهد.

مدیر شعب بانک تجارت گلستان در پایان یادآور شد: این نمونه در اندازه کوچک تر به اصناف تحت عنوان کسبینو و صنفی نو تزریق شد و با همین عناوین بانک در ارائه خدمات جدید به شبکه فعالان اقتصادی کوچک تر هم آمادگی دارد، بدین صورت که بانک به عنوان یک واسط مطمئن وارد زنجیره می‌شود و حمایت‌های لازم را برای خورده فعالان اقتصادی انجام می هد.

وی در خصوص پانل های اکسید منیزیم ( HB Board ) بیان کرد: در برآوردهای انجام شده، هزینه های این خدمات مقرون به صرفه است و در سرعت و پیشرفت فیزیکی کار می تواند بسیار موثر واقع شود.

به گفته صذاقت سرعت عمل، کیفیت و تنوع محصولات HB Board بالاست و از همه مهم تر در بخش امنیت قابل توجه است که این موضوع موجب آرامش خاطر مصرف کننده می شود.

گفتنی است، از جمله کاربردهای مهم و اساسی پانل های اکسید منیزیم ( HB Board ) اینست که می توان از آن به عنوان سقف و دیوار، کفپوش و دکوراسیون داخلی استفاده کرد و از آنجاییکه این محصول در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شوند، می توانند در روکش دیوار، پارتیشن و پوششی برای سیستم های ضد حریق و یا آکوستیک مورد استفاده قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *