تاریخ اکران و کارگردان فیلم Nobody 2 با بازی باب ادنکیرک مشخص شدند

نویسنده: مسیح کریمی // دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۳ اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران و کارگردان فیلم Nobody 2 با بازی باب ادنکیرک مشخص شدند

یونیورسال با استخدام کارگردان و اعلام تاریخ اکران، ساخت فیلم Nobody 2 با بازی باب ادنکیرک را رسما آغاز کرده است.

پس از موفقیت فیلم Nobody در سال ۲۰۲۱، ساخت دنباله این فیلم اکشن تایید شد، اما از آن زمان اطلاعات بیشتری از این پروژه به اشتراک گذاشته نشد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم هیچکس ۲ رسما آغاز شده است. تیمو توجاژانتو، کارگردان اندونزیایی با سابقه کارگردانی فیلم The Night Comes for Us، فیلم May the Devil Take You و فیلم May the Devil Take You Too را برای کارگردانی فیلم Nobody 2 استخدام کرده است.

همچنین باب ادنکیرک رسما برای بازی در نقش هاچ منسل ملقب به هیچکس در این فیلم باز خواهد گشت. همچنین درک کولستاد، نویسنده فیلم‌های جان ویک و فیلم Nobody برای نوشتن فیلمنامه فیلم Nobody 2 بازگشته است. علاوه‌براین یونیورسال اعلام کرد که فیلم هیچکس ۲ برای اکران در تاریخ ۱۵ آگست ۲۰۲۵ (۲۴ مرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم اکشن در دسترس نیست.

فیلم Nobody داستان مردی آرام به‌نام هاچ را دنبال می‌کند و در حال زندگی در حومه شهر است. هاچ فردی کاملاً معمولی که البته خشمی شدید در درون خود نهفته دارد. ناگهان روزی که دو دزد به خانه وی می‌آیند و وقتی دستبند زینتی دختر کوچک این خانواده را هم می‌دزدند، این خشم فروخورده فوران می‌کند و داستانی بی‌رحمانه شروع می‌شود و راه خونینی باز می‌شود که درنهایت او را مجبور به مقابله با چیزهایی می‌کند که روزگاری پشت سر گذاشته بود. فیلم هیچکس توانست بیش از ۵۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.

تصاویر جدید فیلم Superman ظاهر رسمی سوپرمن را نشان می‌دهند تاریخ پخش فصل دوم انیمه Blue Lock اعلام شد انیمیشن Inside Out 2 پر فروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ شد اسکار آیزاک و کری مالیگن در آستانه پیوستن به فصل دوم سریال Beef حضور دکتر استرنج در فیلم Avengers 5 تایید شد منبع Deadline

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *