تتر با حجم معاملات روزانه ۵۳ میلیارد دلاری، ویزا را پشت سر گذاشت!

tether-on-tron-network-surpasses-visas-average-daily-volume-hitting-53b-

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی لوک‌آنچین (Lookonchain)، حجم معاملات ۲۴ ساعته تتر (USDT) روی شبکه ترون به ۵۳ میلیارد دلار رسیده است که از میانگین حجم معاملات روزانه ویزا (Visa) بیشتر است. tether-on-tron-network-surpasses-visas-average-daily-volume-hitting-53b-ویزا، در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ حجم معاملات کل ۳.۷۸ تریلیون دلار و میانگین روزانه ۴۲ میلیارد دلار را ثبت کرده است. این مقایسه با توجه به جایگاه ویزا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های پرداخت در جهان که میلیاردها تراکنش را در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه مدیریت می‌کند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

داده‌های ترون‌اسکن (TronScan) نشان می‌دهند که تعداد دارندگان تتر روی شبکه ترون بیش از ۴۵.۵ میلیون نفر است و تعداد کل انتقال‌ها از ۱.۸ میلیارد فراتر رفته است.

جالب توجه است که ده دارنده برتر تتر روی ترون ۲۷.۶۹ درصد از کل عرضه را در اختیار دارند و ۱۶.۵۶ میلیارد تتر هولد می‌کنند.

این آمارها نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای استیبل‌کوین‌هایی مانند تتر در میان رکود بازار کریپتو است. حجم معاملات تتر روی شبکه ترون از ژانویه ۲۰۲۳ به‌ طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

به‌ طور متوسط روزانه حدود دو میلیون تراکنش از فوریه به بعد انجام شده است و این روند در سال ۲۰۲۴ نیز ادامه داشته است. برای مثال، حجم هفتگی معاملات تتر شبکه ترون در هفته اول آوریل به ۱۱۰ میلیارد دلار رسید که دو برابر حجم معاملات تتر روی شبکه اتریوم بود.

علاوه بر این، در تاریخ ۱۷ ژوئن، مدیرعامل تتر، پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، از aUSDT، یک استیبل کوین جدید با پشتوانه طلای تتر (XAUt) رونمایی کرد.

آردوینو توضیح داد که در حالی‌که تتر از بازدهی اوراق خزانه‌داری ایالات متحده بهره‌مند می‌شود، استیبل‌کوین جدید از سودهای طلا بهره‌مند خواهد شد. ویلی وو (Willi Woo)، تحلیل‌گر برتر صنعت ارزهای دیجیتال، این حرکت را یک “ایده تجاری نبوغ‌آمیز” نامید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تتر با حجم معاملات روزانه ۵۳ میلیارد دلاری، ویزا را پشت سر گذاشت! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *