تحلیل و پیش‌بینی قیمت نات‌کوین: نشانه‌ها از صعود دوباره NOT خبر می‌دهند!

not-breaks-downtrend-recovery

قیمت نات‌کوین (NOT) در حال حاضر در یک روند نزولی قرار دارد، اما همچنان نشانه‌هایی برای صعود احتمالی به چشم می‌خورند. این موضوع ناشی از تغییر در رفتار دارندگان توکن NOT و همچنین، تغییر شرایط کلی بازار کریپتو است.

خوش‌بینی سرمایه‌گذاران نات‌کوین

قیمت نات‌کوین با شکستن مقاومت خط روند نزولی خود در تلاش برای صعودی دوباره است و این موضوع با توجه به تغییر احساسات سرمایه‌گذاران، دور از ذهن نیست. یک هفته پیش، شاخص سود باز نات‌کوین سقوط چشمگیری را تجربه کرد و ۷۰ میلیون دلار کاهش یافت. با این حال، این شاخص در حال حاضر دوباره رشد کرده و به ۱۵۱ میلیون دلار رسیده که از افزایش علاقه و اعتماد معامله‌گران به این ارز دیجیتال حکایت دارد.

علاوه بر این، فاندینگ ریت نات‌کوین همچنان مثبت است. مثبت بودن شاخص فاندینگ ریت نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران حتی با وجود کاهش اخیر قیمت‌، همچنان مایل به پرداخت پریمیوم برای حفظ پوزیشن‌های لانگ هستند. این امر معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که قراردادهای لانگ بر بازار حاکم باشد.

ترکیبی از بهبود شاخص سود باز و مثبت باقی ماندن فاندینگ ریت، حاکی از دیدگاه خوش‌بینانه معامله‌گران به نات‌کوین است که علی‌رغم کاهش قیمت، به پتانسیل رشد این دارایی اعتقاد دارند.

پیش‌بینی قیمت نات‌کوین

در حال حاضر، قیمت نات‌کوین در حال آزمایش حمایت خط روند نزولی در ۰.۰۱۴ دلار است که در صورت موفقیت، رالی صعودی آغاز خواهد شد. برای ادامه این صعود، شکسته شدن مقاومت ۰.۰۱۷ دلار و تبدیل آن به حمایت، امری ضروری است. در صورت وقوع این شکست، قیمت نات‌کوین تا مقاومت ۰.۰۲۰ دلار و حتی، سطوح بالاتر از آن افزایش خواهد یافت.not-breaks-downtrend-recovery-

در مقابل، در صورت حمایت نشدن توسط خط روند نزولی، قیمت تا ۰.۰۱۳ دلار کاهش پیدا خواهد کرد. این موضوع باعث باطل شدن سناریوی صعودی و سقوط قیمت تا ۰.۰۱۲ دلار خواهد شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل و پیش‌بینی قیمت نات‌کوین: نشانه‌ها از صعود دوباره NOT خبر می‌دهند! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *