تریلر سریال پنگوئن؛ تلاش برای تصاحب امپراتوری فالکون

نویسنده: علی نوروزی // جمعه, ۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ اخبار سینما و تلویزیونتریلر سریال پنگوئن؛ تلاش برای تصاحب امپراتوری فالکون

شبکه مکس تریلر و پوستر جدیدی از سریال The Penguin با نقش‌آفرینی کالین فارل را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه مکس تریلر و پوستر جدیدی از سریال The Penguin (پنگوئن)، اسپین-آف فیلم The Batman (بتمن) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر وقایع پس از مرگ کارماین فالکون را نشان می‌دهد که به‌دست ریدلر به قتل رسید. آزوالد کابلپات از این فرصت برای تصاحب امپراتوری فالکون و تسلط بر دنیای تبهکاران گاتهام استفاده می‌کند. شما می‌توانید این تریلر را در کانال یوتیوب مکس تماشا کنید.

پوستر سریال The Penguin

وقایع سریال پنگوئن یک هفته پس از حوادث فیلم بتمن اتفاق می‌افتد و ماجراهای آزوالد کابلپات را دنبال می‌کند. این سریال به‌جای اینکه پنگوئن را به‌عنوان سردسته تبهکاران تصویر کند، نحوه به قدرت رسیدن این کاراکتر در دنیای جنایتکاران گاتهام را نشان می‌دهد. کالین فارل، رنزی فلیز، کریستین میلیوتی، مایکل زیگن، مایکل کلی، شهره آغداشلو، دیردری اوکانل، کلنسی براون، جیمز مادیو، اسکات کوهن، فرانسوا چاوو و دیوید اچ. هولمز در این سریال بازی می‌کنند.

سریال The Penguin در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور/مهر ۱۴۰۳) تقدیم طرفداران سراسر جهان خواهد شد.. لورن لیفرانک به‌عنوان نویسنده و شورانر این اسپین-آف فعالیت می‌کند و کریگ زوبل سکان هدایت سه قسمت ابتدایی آن را در دست داشت. شرکت Sixth and Idaho Productions متعلق به مت ریوز به موجب یک قرارداد کلی سریال پنگوئن را با همکاری شرکت Dylan Clark Productions و بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر تولید می‌کند.

کارگردان لوکا روی یک انیمیشن اورجینال جدید برای پیکسار کار می‌کند تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Kingdom of the Planet of the Apes اعلام شد کارگردان Deadpool and Wolverine به ساخت فیلم مرد عنکبوتی و ددپول علاقه دارد فصل دوم سریال خاندان اژدها با کاهش بیننده مواجه شد انیمیشن Inside Out 2 رکورد دیگری را شکست منبع ComingSoon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *