توقف رالی بهبود بیت‌کوین؛ دولت آمریکا ۴ هزار BTC را به کوین‌بیس ارسال کرد!

us-government-sends-241-million-worth-of-bitcoin-to-coinbase-

به گزارش شرکت تحلیلی Lookonchain، کیف پول منتسب به دولت ایالات متحده، ۳،۹۴۰ بیت کوین (BTC) به ارزش بیش از ۲۴۱ میلیون دلار را به کوین‌بیس پرایم ارسال کرده است. به دنبال انتشار این خبر، قیمت بیت کوین به زیر سطح ۶۱ هزار دلار سقوط کرد.

پیش از این، قیمت بیت کوین رشد اندکی را تجربه کرده بود، حرکتی که نشان می‌داد این ارز دیجیتال از روند نزولی روزهای گذشته در حال بهبود است.

با این حال، بیت کوین دوباره یک روند کاهشی در پیش گرفته و در زمان نگارش این خبر، با قیمت ۶۰،۷۵۰ دلار معامله می‌شود.us-government-sends-241-million-worth-of-bitcoin-to-coinbase

بر اساس داده‌های موجود، علی‌رغم این فروش، دولت آمریکا همچنان ۲۱۳،۵۴۶ بیت کوین (بیش از ۱۳ میلیارد دلار) در اختیار دارد و یکی از بزرگ‌ترین هولدرهای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود. بخش بزرگی از این بیت‌ کوین‌ها از دارک وب جاده ابریشم و هک صرافی بیتفینکس مصادره شده است.

در دو هفته گذشته، دولت آلمان نیز بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بیت کوین را به بازار تخلیه کرده که گفته می‌شود یکی از دلایل اصلی نوسانات بازار در این مدت بوده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، در سال‌های گذشته، آلمان در مجموع ۵۰ هزار بیت کوین را از سایت دانلود غیرقانونی فیلم Movie2k مصادره کرده بود.

چین و بریتانیا نیز به ترتیب با در اختیار داشتن ۱۱٫۸ میلیارد دلار و ۳٫۷ میلیارد دلار بیت کوین، از بزرگ‌ترین دارندگان این ارز دیجیتال هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته توقف رالی بهبود بیت‌کوین؛ دولت آمریکا ۴ هزار BTC را به کوین‌بیس ارسال کرد! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *