تون‌کوین، رمزارز مورد تایید دولت‌ها! عملکرد TON در ماه جولای چگونه خواهد بود؟

toncoin-gains-regulatory-approval-kazakhstan

کمیته تنظیم مقررات خدمات مالی قزاقستان (AFSA)، اعلام کرده که تون‌کوین (TON)، توکن بومی اکوسیستم تون، با معیارهای این رگولاتور مالی مطابقت دارد و در نتیجه، این ارز دیجیتال را برای معامله در صرافی‌های تنظیم‌شده تأیید می‌کند.

به این ترتیب، تون‌کوین اکنون به فهرست متشکل از ۱۰۷ ارز دیجیتال مورد تایید دولت قزاقستان می‌پیوندد که برخی از آنها عبارتند از؛ بیت کوین، اتریوم، ترون، پالیگان، آپتوس، استلار، اولانچ و غیره.

در ماه‌های اخیر، بلاکچین تون و توکن TON بومی آن، به گزینه محبوبی برای انتقال ارزش در جهان تبدیل شده‌اند. در این مسیر، این شبکه از پایگاه کاربری گسترده تلگرام با بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه و سیستم پیام‌رسانی آن بهره می‌برد.

در این میان، بازی‌های کلیک‌محور راه‌اندازی شده بر بستر این بلاکچین، مانند نات کوین، همستر کامبت، یس کوین و غیره نیز، به جلب توجه و جذب کاربرانی که به دنبال کسب درآمد اضافی هستند، کمک کرده است.

در همین راستا، تحلیلگران بازار با اشاره به چند دلیل، پیش‌بینی می‌کنند که قیمت تون‌کوین ممکن است در ماه جولای به ۱۰ دلار برسد.

از جمله مهم‌ترین این دلایل می‌توان به «شاخص‌های تکنیکال قوی و ارائه سیگنال خرید در بازه‌های زمانی مختلف، بالاتر بودن قیمت TON از تمام میانگین‌های متحرک‌ نمایی اصلی و همچنین، تأثیر ادزگرام (Adsgram)، یک پلتفرم تبلیغاتی جدید که توسط انجمن تون معرفی شده» اشاره کرد.

البته افزایش محبوبیت تون، به این معنی نیست که این شبکه بدون مشکل است. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، حملات فیشینگ به این شبکه در بحبوحه گسترش و پذیرش سریع آن، در حال افزایش است.

این حملات فیشینگ در درجه اول به دلیل ادغام تون با پیام‌رسان تلگرام است، جایی که کلاهبرداران می‌توانند گروه‌های مختلف را ایجاد کرده و لینک‌های مخرب را برای کاربران ارسال کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تون‌کوین، رمزارز مورد تایید دولت‌ها! عملکرد TON در ماه جولای چگونه خواهد بود؟ اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *