توکن زی‌کی‌سینک همچنان تحت فشار حمله جعل هویت و فروش پس از ایردراپ!

zk-price-plummets-5-amid-113m-zksync-token-airdrop-sell-off

قیمت ارز دیجیتال زی‌کی‌سینک (ZK) با تداوم فروش گسترده‌ پس از ایردراپ ۱۱۳ میلیون دلاری، نزدیک به ۵ درصد کاهش یافته است. این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد آینده توکن ZK ایجاد کرده است.

بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی نانسن (Nansen)، پس از برگزاری رویداد ایردراپ زی‌کی‌سینک، بخش قابل‌توجهی از ۱۰ هزار دریافت‌کننده برتر، تصمیم به فروش توکن‌های خود گرفتند.

به صورت دقیق‌تر، تنها حدود ۲۵.۶ درصد از دریافت‌کنندگان برتر انتخاب کرده‌اند که کل توکن‌های خود را حفظ کنند. در همین حال، ۳۴.۵ درصد رویکرد سنجیده‌تری را در پیش گرفته‌اند و بخشی از توکن‌های خود را فروخته و بقیه را حفظ کرده‌اند. با این حال، نزدیک به ۳۹.۹ درصد از آن‌ها ترجیح داده‌اند که کل توکن‌های خود را نقد کنند.

قیمت این توکن در پی فروش گسترده، طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۴.۱۷ درصدی به ۰.۲۱۸۸ دلار و حجم بازار آن به ۸۰۴.۳۵ میلیون دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با افتی ۳۱ درصدی به ۴۷۴.۴۶ میلیون کاهش یافته است.

بحران فروش گسترده پس از ایردراپ، با حملات احتمالی سیبل (Sybil) تشدید شد. در چنین حملاتی، یک فرد با چندین هویت جعلی اقدام به دریافت ایردراپ‌ می‌کند که این موضوع، خطر وقوع رویداد فروش گسترده را افزایش می‌دهد.

اگرچه برخی از پروژه‌ها اقدامات سختگیرانه‌ای را برای مقابله با این نوع حملات در نظر می‌گیرند، رویکرد زی‌کی‌سینک به نوعی سهل‌گیرانه بوده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته توکن زی‌کی‌سینک همچنان تحت فشار حمله جعل هویت و فروش پس از ایردراپ! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *