جزئیاتی از کمپین بازی Battlefield آینده فاش شده است

نویسنده: حسن اکرامی // چهار شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۵ اخبار بازیجزئیاتی از کمپین بازی Battlefield آینده فاش شده است

احتمالا جدیدترین آگهی شغلی EA به جزئیاتی درباره کمپین بازی Battlefield آینده اشاره دارد.

درحال‌حاضر به نظر می‌رسد تا رونمایی و عرضه نسخه بعدی سری تیراندازی Battlefield فاصله بسیار زیادی داشته باشیم. درهرصورت شرکت الکترونیک آرتز رسما پایان پشتیبانی و توسعه محتوای جدید برای Battlefield 2042 را تایید کرده و کار روی نسخه آینده را پیش می‌برد. حال به نظر می‌رسد جزئیات مهم و تازه‌ای از این بازی فاش شده است. شرکت EA و استودیو دایس در بازی Battlefield 2042 تمام تمرکز خود را روی بخش چندنفره قرار داده بودند و کمپین داستانی کاملا حذف شده بود که باعث نارضایتی طرفداران شد. حال احتمال می‌رود توسعه‌دهندگان قصد دارند کمپین داستانی را به بازی آینده بازگردانند.

به‌تازگی جزئیاتی از آگهی شغلی جدید دایس در رددیت فاش شد که نشان می‌دهد این استودیو برای توسعه یک پروژه با نام رمزی Project Timeless Fields به دنبال استخدام نیرو است. در توضیحات این آگهی شغلی به ساخت یک بازی تیراندازی اکشن، ماجراجویی و نظامی با کمپین داستانی اشاره شده که بسیار به ویژگی‌های بتلفیلد شباهت دارد. این توضیحات می‌توانند به تمرکز دایس روی توسعه کمپین داستانی بتلفیلد آینده اشاره داشته باشند.

سربازی با اسلحه در مجموعه بتلفیلد / Battlefield

در ادامه آگهی شغلی می‌خوانیم که توسعه‌دهنده به‌دنبال استخدام یک بازیگر زن است تا نقش یک سرباز اسلاوی با پیشینه‌ دورگه و قومیتی از کرواسی را به دست گیرد. نام این سرباز زن Rozonda خواهد بود و به‌عنوان یک مامور نیروهای ویژه و استراتژیستی توانمند شناخته می‌شود.

البته می‌توان تصور کرد این بازیگر قرار است نقش یکی از اپراتورهای بخش چندنفره بازی آینده بتلفیلد را به دست گیرد؛ چراکه تمرکز اصلی بازی Battlefield 2042 روی اپراتورها با توانایی‌های منحصربه‌فرد بود. بااین‌حال اگر اعتراض شدید طرفداران به حذف کامل کمپین داستانی را در نظر بگیریم، بسیار بعید است سازنده اصلی‌ترین رقیب کالاف دیوتی اشتباه خود را مجددا تکرار کند. علاوه‌براین گزارش‌ها ادعا دارند EA پس از شکست Battlefield 2042 تصمیم گرفته است رویکردهای محتاطانه‌ای برای توسعه بازی بعدی در پیش گیرد؛ بنابراین بازگشت کمپین داستانی می‌تواند یکی از شرط‌های موفقیت آن باشد.

فروش بازی Forza Horizon 4 متوقف می‌شود بازی Farming Simulator 25 معرفی شد | اعلام تاریخ انتشار سازنده Palworld پورت نینتندو سوییچ را دشوار می‌داند بازی Stellar Blade به رکورد فروش جدیدی دست یافت نیم نگاه بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree منبع Tech4gamers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *