خالق Assassin’s Creed یک بازی جدید برای مایکروسافت می‌سازد

نویسنده: بهرام شعبان دوست // جمعه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۸ اخبار بازیخالق Assassin's Creed یک بازی جدید برای مایکروسافت می‌سازد

براساس شایعات خالق سری بازی Assassin's Creed برای ساخت پروژه بعدی خود با شرکت مایکروسافت همکاری خواهد داشت.

در ماه گذشته رسانه‌های مختلف از همکاری استودیو Hundred Star Games، استودیو جدید اعضای پیشین راک‌استدی با شرکت مایکروسافت خبر دادند؛ آن‌ها قصد دارند پروژه بعدی خود را که اثری AAA، تک‌نفره و اکشن-ماجراجویی است و در موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 در دست توسعه قرار دارد برای ایکس باکس منتشر کنند. اکنون به‌نظر می‌رسد که این شرکت قدم بعدی خود برای همکاری با استودیو دیگری را برداشته است.

وبسایت Exputer ادعا می‌کند که پاتریس دسیلتس، خالق سری بازی Assassin's Creed وظیفه نشر پروژه بعدی خود را بر عهده مایکروسافت قرار داده است؛ این رسانه تأکید می‌کند که بازی یاد‌شده توسط استودیو Panache Digital Games و با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 در دست ساخت قرار داد. گفته می‌شود این بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ در نظر گرفته شده است.

احتمال دارد که این پروژه، اثر ناتمام پاتریس دسیلتس به‌نام 1666: Amasterdam باشد. پروژه‌ای که پس از ورشکستگی THQ، ناشر آن در سال ۲۰۱۳ درگیر مشکلات فراوانی شد، اما این وبسایت هنوز موارد یاد‌ شده را تایید نکرده است. با در نظر داشتن شرایط کلی این پروژه می‌توان با قطعیت گفت که فاصله زیادی تا انتشار بازی بعدی پاتریس دسیلتس باقی مانده است.

بازی Resident Evil 9 دو قهرمان محبوب را بازمی‌گرداند بازی Fable فاصله زیادی تا عرضه دارد گیم‌پلی و اطلاعات جدیدی از بازی Life is Strange: Double Exposure منتشر شد گیم‌پلی بازی Sonic X Shadow Generations با حضور شخصیت شدو منتشر شد شکایت حقوقی جدیدی علیه ولو در بریتانیا ثبت شد منبع gamereactor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *