رشد غیرمنتظره قیمت ADA در بازار؛ کاردانو با ورلد موبایل همکاری می‌کند!

cardano-ada-shoots-9-as-charles-hoskinson-unveils-world-mobile-partnership

در پی اعلام همکاری جدید کاردانو با شرکت ورلد موبایل (World Mobile)، حجم معاملات ارز دیجیتال ADA در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۹ درصد افزایش یافته است. طی این همکاری، اتصال میلیاردها نهاد غیر‌مرتبط در سراسر جهان با یکدیگر ممکن خواهد شد.

به گفته چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، رویکرد ورلد موبایل همیشه شامل پشتیبانی از زیرساخت‌های چندبلاکچینی و قدیمی همراه با زیرساخت‌های نسل جدید بوده است.

این موضوع ورلد موبایل را به پیشرفته‌ترین و کارآمدترین ISP (ارائه‌دهنده خدمات اینترنت) در جهان تبدیل کرده است. این امر همچنین بدان معنی است که این شرکت برای ارتقای امنیت خود، به شرکایی مانند کاردانو نیاز دارد.

هاسکینسون خاطرنشان کرد که فناوری کاردانو می‌تواند به شرکا در توسعه پروتکل‌های منحصربه‌فرد کمک کند و امنیت را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. وی با تأکید بر قابلیت تعامل‌پذیری به عنوان سنگ بنای بلاکچین‌های نسل سوم، بر اهمیت تراکنش‌های میان‌بلاکچینی در افزایش ارزش شبکه تأکید کرد.

بر اساس داده‌های بازار، حجم معاملات ADA در حال حاضر با افزایشی ۲۹.۵ درصدی به بیش از ۳۴۱ میلیون دلار رسیده است. همچنین، این ارز دیجیتال با رشدی ۲ درصدی طی روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۳۹۵ دلار معامله می‌شود. cardano-ada-shoots-9-as-charles-hoskinson-unveils-world-mobile-partnership-

کاردانو قابلیت‌های پروتکل ارتباط میان بلاکچینی (IBC) را در شبکه خود ادغام کرده است. این یکپارچه‌سازی برای تسهیل تراکنش‌های قابل اعتماد و تبادل داده در شبکه‌های مختلف بلاکچین صورت گرفته است.

در همین حال، همکاری با ورلد موبایل، تنها یکی از مشارکت‌های متعدد کاردانو در فصل جاری محسوب می‌شود. در ابتدای ماه ژوئن، اکوسیستم کاردانو مشارکت بزرگی را در آرژانتین آغاز کرد. جزئیات زیادی در مورد این قرارداد همکاری ارائه نشده، اما گفته می‌شود که دولت آرژانتین در آن حضور دارد.

به گفته هاسکینسون، کاردانو همچنین قصد دارد مشارکت‌هایی را با ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، آغاز کند. او مشتاقانه منتظر همکاری با ماسک برای ادغام پروتکل حفظ حریم خصوصی مید‌نایت (Midnight) در بستر رسانه‌های اجتماعی است. با این حال، ماسک هنوز پاسخی به این درخواست نداده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رشد غیرمنتظره قیمت ADA در بازار؛ کاردانو با ورلد موبایل همکاری می‌کند! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *