رونمایی بازی Tomb Raider و ارباب حلقه ها نزدیک است

نویسنده: علی نوروزی // جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۰ اخبار بازیرونمایی بازی Tomb Raider و ارباب حلقه ها نزدیک است

شرکت آمازون گیمز اعلام کرد که زمان زیادی تا انتشار جزئیات بیشتر از بازی‌های جدید Tomb Raider و The Lord of the Rings باقی نمانده است.

استودیو کریستال داینامیکس بیش از دو سال پیش تأیید کرد که روی نسخه جدیدی از مجموعه Tomb Raider کار می‌کند و شرکت Amazon Games وظیفه انتشار بازی را برعهده دارد. بازی چندنفره آنلاین کلان The Lord of the Rings نیز مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و در زمانی نامعلوم برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه می‎شود. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که زمان زیادی تا انتشار جزئیات بیشتر از این بازی‌ها باقی نمانده است.

کریستف هارتمن، نایب رئیس شرکت آمازون گیمز در مصاحبه با رسانه ورایتی درباره زمان انتشار جزئیات بیشتر از بازی Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics و بازی ارباب حلقه‌ها استودیو Orange County مورد سؤال قرار گرفت که در پاسخ گفت: «این اتفاق به‌سرعت رخ نمی‌دهد، اما فاصله زیادی تا وقوع ندارد. تمرکزمان را روی عرضه منظم‌تر بازی‌ها معطوف کردیم و این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. همه چیز به کیفیت بستگی دارد. برای این کار نباید عجله کرد؛ زیرا حواب نمی‌دهد. این باید اثری با کیفیت ساخت AAA باشد؛ چراکه انتظارات طرفدارها بسیار بالا است.»

درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از بازی Tomb Raider در دست نیست و تنها می‌دانیم که این نسخه با استفاده از موتور بازیسازی آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد. مدتی قبل یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که این بازی کاملا جهان-باز خواهد بود و در هند جریان دارد. ظاهرا این بازی دارای محیط‌های طبیعی وسیع، امکان استفاده آزادانه از موتور سیکلت، چتر نجات و روش‌های جابه‌جایی معمول لارا کرافت برای حرکت در یک نقشه بزرگ خواهد بود.

تریلر بسته الحاقی Elden Ring تحسین منتقدها را نشان می‌دهد بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring فروش چشم‌گیری ثبت کرد نسخه کامپیوتر Frostpunk 2 با تاخیر منتشر می شود کارگردان Helldivers 2 از میزان دشواری Elden Ring: Shadow of the Erdtree دفاع کرد بازی جدید سازنده Days Gone از موتور دسیما استفاده خواهد کرد منبع GamingBolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *