رکوردشکنی تاریخی تون کوین؛ شبکه تون تلگرام از بلاکچین اتریوم پیشی گرفت!

رکوردشکنی تاریخی تون کوین؛ شبکه تون تلگرام از بلاکچین اتریوم پیشی گرفت!

در حالی که بازار کریپتو در تلاش برای بازیابی است و رمزارزهای برتر، مانند بیت‌کوین و اتریوم، برای بهبود قیمت خود با چالش‌هایی مواجهند، برخی از ارزهای دیجیتال عملکرد خیره‌کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشته‌اند. یکی از این رمزارزها، تون کوین (TON) است که امروز ۱۴ ژوئن، رکورد تاریخی جدیدی را در ۸٫۰۱ دلار ثبت کرده است.
رکوردشکنی تاریخی تون کوین؛ شبکه تون تلگرام از بلاکچین اتریوم پیشی گرفت!بر اساس داده‌های موجود، کندل قیمتی تون کوین در ۱۳ روز از ۳۰ روز گذشته به رنگ سبز بسته شده و معامله‌گران اکنون در انتظار ۱۰ دلاری شدن قیمت آن هستند.
افزایش فعالیت کاربران در شبکه تون، یکی از نیروهای محرکه اصلی افزایش قیمت TON بوده است. بر اساس داده‌های پلتفرم Artemis، شبکه بلاکچین تون در ۱۰ روز از ۱۲ روز گذشته در ماه ژوئن، از نظر تعداد آدرس‌های فعال روزانه از اتریوم بهتر عمل کرده است. افزایش فعالیت کاربران در این شبکه را می‌توان به پایگاه کاربری گسترده ۹۰۰ میلیونی تلگرام نسبت داد که به طور قابل‌توجهی به افزایش تراکنش‌های تون کوین و تعامل کلی در شبکه کمک کرده است.

از طرفی، ادغام استیبل کوین تتر (USDT) در شبکه تون، راه‌اندازی سیستم پرداخت استارز تلگرام و همچنین، معرفی‌های بازی‌های کلیک‌محور مانند نات کوین، همستر کامبت، تپ سواپ و غیره، نیز در افزایش فعالیت کاربران در شبکه تون نقش بسزایی داشته‌اند.
با توجه به عملکرد قوی تون کوین در بازار، افزایش فعالیت کاربران در شبکه تون و شاخص‌های تکنیکال مطلوب، به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال TON برای به چالش کشیدن هدف ۱۰ دلاری در آینده‌ای نزدیک آماده می‌شود. با این حال، سرمایه‌گذاران همیشه باید مراقب نوسانات ذاتی بازار ارزهای دیجیتال باشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رکوردشکنی تاریخی تون کوین؛ شبکه تون تلگرام از بلاکچین اتریوم پیشی گرفت! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *