ریزش شدید پپه در پی فروش تریلیونی نهنگ‌ها! نشانه‌ای برای بهبود قیمت وجود دارد؟

pepe-coin-whale-dumps-1-tln-coins-to-binance-price-risks-further-dip

پس از انتشار خبر تراکنش عظیم یک نهنگ که به احساسات نزولی در بازار دامن زد، قیمت میم‌کوین پپه (PEPE) دچار اصلاح شده‌ است. بر اساس داده‌های پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert)، یک کیف پول ناشناس ۱.۱۵ تریلیون توکن PEPE به ارزش ۱۲.۳۴ میلیون دلار را به صرافی بایننس واریز کرده است.

این تراکنش عظیم، فشار فروش قابل توجهی را به این دارایی وارد کرده و موجب کاهش اعتماد فعالان بازار به پتانسیل آتی آن شده است.

علی‌رغم این تراکنش، نهنگ یاد شده همچنان مقادیر زیادی توکن پپه و سایر توکن‌ها را در کیف پول خود نگهداری می‌کند.

طبق داده‌های اتراسکن (Etherescan)، دارایی‌های این نهنگ شامل ۶.۷۷ تریلیون PEPE به ارزش ۷۱.۸۶ میلیون دلار و ۲.۱۹ تریلیون شیبا (SHIB) به ارزش ۳۹.۵۱ میلیون دلار است.

همچنین توکن‌هایی مانند چین‌لینک (LINK)، پالیگان (MATIC)، رندر (RNDR) و غیره نیز در کیف پول وی وجود دارد.

در پی این تراکنش عظیم، قیمت پپه با ۱۰ درصد کاهش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۱۰۳۳ دلار کاهش یافته است. کف و سقف قیمت این رمزارز طی این مدت نیز به ترتیب ۰.۰۰۰۰۰۹۸۶۵ و ۰.۰۰۰۰۱۱۷۶ دلار بوده است.

در همین حال، داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهند که طی روز گذشته، مجموعا ۶.۷۸ میلیون دلار از پوزیشن‌های پپه لیکویید شده است.

شاخص سود باز معاملات آتی این توکن نیز با ۱۴.۵۲ درصد کاهش به ۱۰۹.۶۷ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به بازار آتی آن است. با این حال، حجم معاملات مشتقات پپه با ۷۹.۱۹ درصد افزایش به ۱.۹۶ میلیارد دلار افزایش یافته است.

اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) پپه در سطح ۳۸ قرار دارد که نشان‌دهنده فشار فروش بر این دارایی است. فشار نزولی بیشتر می‌تواند باعث رسیدن RSI به محدوده اشباع فروش شود که پس از آن، احتمال افزایش قیمت وجود خواهد داشت.

همچنین، بهبود بالقوه بازار کریپتو نیز می‌تواند منجر به تقویت روند بهبود قیمت پپه شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ریزش شدید پپه در پی فروش تریلیونی نهنگ‌ها! نشانه‌ای برای بهبود قیمت وجود دارد؟ اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *