ساخت فیلم Metal Gear Solid لغو نشده است

نویسنده: علیرضا محمدی // دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۲ اخبار سینما و تلویزیونساخت فیلم Metal Gear Solid لغو نشده است

فیلم Metal Gear Solid هنوز در مرحله فیلم‌نامه‌نویسی به سر می‌برد، اما تهیه‌کننده پروژه می‌گوید که این فیلم بینندگان را شگفت‌زده خواهد کرد.

مدت زمان زیادی است که اطلاعات جدیدی از فیلم Metal Gear Solid منتشر نشده است. اکنون سازندگان پروژه تایید کرده‌اند که این فیلم همچنان در حال تولید است. آخرین خبری که از آن منتشر شد به سال ۲۰۲۲ برمی‌گردد. در آن زمان اسکار آیزاک برای ایفای نقش اسنیک انتخاب شد و اعلام کرد که داستان فیلم همچنان در حال نگارش است.

در ماه اکتبر (مهر ماه)، اسکار آیزاک در خلال گفت‌وگو با رسانه کامیک بوک گفت که می‌خواهد این فیلم ساخته شود و از Metal Gear Solid به‌عنوان بازی مورد علاقه خود یاد کرد. بعدها گزارش شد که اسکار آیزاک دیگر در این پروژه حضور ندارد و ایفای نقش اسنیک به شخص دیگری واگذار خواهد شد. بااین‌حال آوی آراد اخیراً به اظهارنظر در مورد این فیلم پرداخته و موارد زیر را درباره آن بیان کرده است:

«ما همچنان روی فیلم‌نامه کار می‌کنیم؛ اما هنوز نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم. مطمئنم همه واقعاً هیجان‌زده و شگفت‌زده خواهند شد. بدیهی است که تولید فیلم متال گیر سالید شگفت‌انگیز خواهد بود. من شخصاً می‌خواهم که فوق‌العاده باشد.» فیلم Metal Gear Solid هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد و همچنان در مراحل اولیه تولید به سر می‌برد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

فیلم A Quiet Place: Day One با رکوردشکنی آغاز کرد اولین تصاویر فیلم Gladiator 2 مبارزه پاول ماسکل و پدرو پاسکال را نشان می‌دهد انیمه Mushoku Tensei برای فصل سوم تمدید شد بازیگوشی مینیون ها در کلیپ انیمیشن من نفرت انگیز ۴ اولین تصویر سریال Agatha All Along منتشر شد منبع PSU

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *