سه‌ گانه بازی GEX با انتشار یک تریلر معرفی شد

نویسنده: بهرام شعبان دوست // جمعه, ۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۰ اخبار بازیسه‌ گانه بازی GEX با انتشار یک تریلر معرفی شد

تریلر جدید بازی GEX جزئیات این سه‌گانه را به تصویر می‌کشد.

استودیو Limited Run همزمان با انتشار تریلری از سه‌گانه بازی GEX رونمایی کرد. طرفداران می‌توانند از پاییز سال ۲۰۲۴ این اثر را پیش‌خرید کنند، اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است.

این سه‌گانه که شامل بازی‌های GEX (عرضه شده در سال ۱۹۹۵)، GEX: Enter the Gecko (عرضه شده در سال ۱۹۹۸) و GEX 3: Deep Cover Gecko (عرضه شده در سال ۱۹۹۹) توسط استودیو Crystal Dynamics توسعه یافته است. سه‌گانه جی‌ای‌اکس به واسطه موتور بازی‌سازی Carbon Engine که برای پورت کردن آثار مختلف روی نسل‌های جدیدتر قابل استفاده است، در تاریخی نامعلوم روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (استیم) منتشر خواهد شد.

پیش‌تر در سال ۲۰۲۲ جزئیاتی از دنباله بازی GEX در دسترس کاربران شبکه‌های مجازی قرار گرفت؛ یکی از کاربران که دموی این اثر را منتشر کرد مدعی شد که این محتوا روی دیسک سی‌دی مربوط‌به سال ۲۰۰۱ یافت شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

فروش ریمیک Resident Evil 2 به ۱۳.۹ میلیون نسخه رسید موفقیت چشم‌گیر بسته الحاقی Elden Ring ادامه دارد بازی Minecraft برای PS5 عرضه می‌شود عقب نشینی سونی از مرزهای عینک واقعیت مجازی رئیس ایکس باکس: همه در سال ۲۰۲۵ می‌خواهند از رقابت با GTA 6 دوری کنند منبع VGC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *