سولانا، نزدیک‌تر از همیشه به بورس؛ احتمال راه‌اندازی ETP سولانا در کانادا!

سولانا، نزدیک‌تر از همیشه به بورس؛ احتمال راه‌اندازی ETP سولانا در کانادا!

شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال 3iQ درخواستی را برای لیست کردن محصول قابل معامله در بورس (ETP) سولانا در بورس اوراق بهادار تورنتو کانادا (TSE) ارائه کرده است. در صورت تایید، این صندوق که با نماد QSOL معامله خواهد شد، اولین ETP سولانا خواهد بود که در آمریکای شمالی لیست می‌شود.
به گفته 3iQ، صندوق QSOL امکان سرمایه‌گذاری در بازار سولانا و بهره‌مندی از تحرکات روزانه قیمت این ارز دیجیتال را فراهم می‌کند. دارندگان سهام این محصول همچنین می‌توانند از بازدهی استیکینگ SOL بهره‌مند شوند که این شرکت تخمین می‌زند حدود ۶ تا ۸ درصد باشد.

ارز دیجیتال SOL، رمزارز بومی بلاکچین سولانا، به دلیل سرعت بالای تراکنش‌ها و مقیاس‌پذیری خود شناخته می‌شود که آن را به یک رقیب قدرتمند در فضای مالی غیرمتمرکز (دیفای) تبدیل کرده است. سولانا از زمان عرضه در سال ۲۰۲۰ رشد قابل‌توجهی داشته و به دومین پلتفرم بزرگ قراردادهای هوشمند از نظر ارزش بازار و حجم معاملات تبدیل شده است. به همین دلیل، این ارز دیجیتال انتخابی منطقی برای ETP جدید شرکت 3iQ محسوب می‌شود.
فرانکلین تمپلتون و سایر شرکت‌های مدیریت دارایی در ایالات متحده در گذشته شبکه سولانا را ستایش کرده‌ بودند، اما تاکنون هیچ شرکتی برنامه مشخصی برای پیگیری و عرضه یک ETF سولانا در این کشور ارائه نکرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سولانا، نزدیک‌تر از همیشه به بورس؛ احتمال راه‌اندازی ETP سولانا در کانادا! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *