شعبه تورنتو یوبیسافت دچار تعدیل نیرو شد

نویسنده: علیرضا محمدی // شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ اخبار بازیشعبه تورنتو یوبیسافت دچار تعدیل نیرو شد

طبق اعلام رسمی، ۳۳ کارمند از شعبه تورنتو شرکت یوبیسافت اخراج شدند. این تعدیل نیرو برای به سرانجام رسیدن برنامه‌های جاه‌طلبانه استودیو رخ داده است.

استودیوی تورنتو یوبیسافت اعلام کرده است که ۳۳ نفر از کارمندان خود را اخراج می‌کند. این استودیو به وسیله یک بیانیه اعلام کرد نیروی انسانی خود را کاهش می‌دهد تا در موقعیت بهتری برای «پیاده‌سازی نقشه راه بلندپروازانه‌اش» قرار گیرد.

یکی از نمایندگان شرکت گفت: «یوبیسافت تورنتو تصمیم گرفته است که یک هم‌سویی مجدد و هدفمند انجام دهد تا مطمئن شود که می‌تواند نقشه راه بلندپروازانه خود را عملی کند. متأسفانه این تصمیم روی نقش ۳۳ عضو تأثیر خواهد گذاشت. ما متعهد به ارائه حمایت همه‌جانبه از آن‌ها برای کمک به این انتقال هستیم.»

شعبه تورنتو شرکت یوبیسافت در حال حاضر به‌عنوان توسعه‌دهنده اصلی نسخه بازسازی‌شده Splinter Cell فعالیت می‌کند. علاوه‌بر این، در اوایل ماه جاری اعلام شد که این استودیو از بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time که قرار است در سال ۲۰۲۶ منتشر شود، پشتیبانی خواهد کرد.

یوبیسافت می‌گوید کار روی هر دو پروژه تحت تأثیر اخراج‌ها قرار نخواهد گرفت. در بخشی از بیانیه این شرکت می‌خوانیم: «برنامه ما بدون تغییر باقی می‌ماند و تیم‌های ما در حال کار روی بازسازی Splinter Cell و سایر پروژه‌ها هستند.»

این اولین باری نیست که یوبیسافت با اخراج کارکنانش مواجه می‌شود. در ماه آوریل سال جاری (فروردین ۱۴۰۳)، این شرکت اعلام کرد که در حال سازماندهی مجدد بخش انتشارات جهانی و APAC است که منجر به اخراج ۴۵ کارمند شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

بازی XDefiant با استقبال فوق العاده گیمرها مواجه شده است تهیه کننده کونامی بازگشت کوجیما به Metal Gear را یک رویا می‌داند بازی جدید سازندگان It Takes Two احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود بازی Astro Bot حجم بالایی روی پلی استیشن 5 دارد تاریخ عرضه بازی Lost Records: Bloom and Rage عقب افتاد منبع GamingBolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *