صعود قیمت ترون به اوج چند ماهه؛ رالی قیمت TRX همچنان ادامه خواهد داشت؟

tron-climbs-multi-month-high-buying-spikes

قیمت ارز دیجیتال ترون (TRX) طی ۳۰ روز گذشته نزدیک به ۱۵ درصد رشد داشته است. در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن TRX که یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار است، به ۰.۱۲۸ دلار رسیده که بالاترین سطح آن از ماه مارس به حساب می‌آید.

رالی افزایشی اخیر قیمت ترون در تاریخ ۲۹ می، پس از رسیدن قیمت این آلتکوین به کف خود در سال جدید (۰.۱۱ دلار)، آغاز شد. قیمت ترون از آن زمان تا کنون حدود ۹ درصد افزایش یافته است.

افزایش شاخص قدرت نسبی (RSI) ترون، رشد قیمت به واسطه تقاضای واقعی را تصدیق می‌کند. در حال حاضر، این اندیکاتور در سطح ۷۴.۱۳ قرار گرفته است. با این حال، با ادامه رشد این شاخص، احتمال اشباع خرید و اصلاح قیمت افزایش پیدا می‌کند.

افزایش قیمت TRX منجر به رشد فعالیت در بازار مشتقات آن هم شده است. در همین راستا، شاخص سود باز این توکن طی ماه گذشته با افزایشی ۳۹ درصدی به ۸۴.۰۷ میلیون دلار رسیده که بالاترین سطح از اکتبر ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.

رشد همزمان قیمت و شاخص سود باز معمولا نشان‌دهنده افزایش مشارکت معامله‌گران و اعتماد آن‌ها به روند فعلی است.

افزایش قیمت TRX منجر به تشکیل یک کانال صعودی در چارت آن شده است. در حال حاضر، سطوح مقاومتی و حمایتی ترون به ترتیب در ۰.۱۳ و ۰.۱۱ دلار قرار دارند. در زمان نگارش این خبر، قیمت TRX در آستانه غلبه بر مقاومت ۰.۱۳ دلار است.tron-climbs-multi-month-high-buying-spikes

با این حال، همانطور که گفته شد، بر اساس اندیکاتور RSI، احتمال اصلاح و بازگشت قیمت به سمت داخل کانال بسیار بالا است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته صعود قیمت ترون به اوج چند ماهه؛ رالی قیمت TRX همچنان ادامه خواهد داشت؟ اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *