ظاهرا بازی Palworld برای پلی استیشن عرضه خواهد شد

نویسنده: علیرضا محمدی // دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۰ اخبار بازیظاهرا بازی Palworld برای پلی استیشن عرضه خواهد شد

براساس سخنان اخیر مدیر انجمن Palworld می‌توانیم حدس بزنیم که این بازی به‌زودی برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

مدیر انجمن Palworld با ارسال پستی در توییتر به این موضوع اشاره کرده است که بازی محبوب استودیوی پوکت‌پیر می‌تواند راهی پلتفرم پلی استیشن شود. این پیام کلمه Palworld را نشان می‌دهد که در ابتدا توسط ایموجی‌های سیاه، سبز و سفید احاطه شده است. این رنگ‌ها معمولاً با ایکس باکس، تنها کنسولی که بازی در حال حاضر روی آن موجود است، مرتبط هستند.

مدیر انجمن قبل از افزودن یک قلب آبی نوشت: «می‌خواهم قلب‌های بیشتری اضافه کنم؛ اما مطمئن نیستم چه رنگی مناسب است.» سپس می‌بینیم که او ایموجی آبی را به رنگ‌های قبلی اضافه می‌کند و می‌گوید «خوب به نظر می‌رسد!» همان‌طور که می‌دانید، آبی رنگ اصلی برند پلی استیشن است.

به‌گفته استودیوی سازنده، بازی Palworld که در ژانویه ۲۰۲۴ (دی ۱۴۰۲) برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس منتشر شد، در ماه اول ۲۵ میلیون بازیکن جذب کرد. در ماه مارس (اسفند ماه)، تاکورو میزوبه، مدیرعامل استودیو، گفت که این شرکت در حال مذاکره برای آوردن Palworld به پلتفرم‌های بیشتر است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟

مت بوتی: ایکس باکس دیگر نیازی به اتکا به Halo و Forza ندارد نسخه ایکس باکس بازی‌ها را بدون اشتراک گیم پس بی‌ارزش شده است اضافه شدن لاس وگاس به Microsoft Flight Simulator در آپدیت جدید این بازی رئیس سابق پلی استیشن مخالف رقابت کنسولی است میازاکی: پایین آوردن درجه سختی Elden Ring به بازی آسیب می‌زند منبع VGC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *