علاقه هیدتاکا میازاکی به ساخت اقتباس سینمایی یا تلویزیونی Elden Ring

نویسنده: عرفان بدری // پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳ اخبار بازیعلاقه هیدتاکا میازاکی به ساخت اقتباس سینمایی یا تلویزیونی Elden Ring

هیدتاکا میازاکی، خالق بازی Elden Ring، تمایل خود را به ساخت اقتباسی سینمایی یا تلویزیونی از این اثر محبوب نشان داده است.

هید‌تاکا میازاکی، رئیس استودیو فرام‌سافتور و خالق بازی Elden Ring، در مصاحبه‌ای با رسانه گاردین خبر از تمایل خود برای ساخت اقتباسی سینمایی یا تلویزیونی از این اثر پرفروش و تحسین‌شده داد. میازاکی در این گفت‌وگو با صراحت اعلام کرد که نه‌تنها مخالفتی با تولید اقتباس از بازی Elden Ring ندارد، بلکه از ایده خلق دنیای این بازی در قالب‌های دیگر سرگرمی مانند فیلم یا سریال نیز استقبال می‌کند.

میازاکی در این رابطه گفت: «هیچ دلیلی نمی‌بینم که مانع برداشتی دیگر یا اقتباسی مثل یک فیلم از Elden Ring بشوم. اما فکر نمی‌کنم که من یا فرام‌سافتور دانش یا توانایی تولید اثری در یک رسانه متفاوت را داشته باشیم. بنابراین، در اینجا است که یک شریک بسیار قوی وارد عمل می‌شود. ما بر سر هر چیزی که می‌خواهیم به‌دست بیاوریم، باید به اعتماد و توافق دست پیدا کنیم، اما مطمئنا این علاقه وجود دارد.»

بازی Elden Ring حاصل همکاری استودیو فرام‌سافتور و جرج آر. آر. مارتین، نویسنده‌ مشهور مجموعه رمان‌های فانتزی نغمه‌ی یخ و آتش، منبع اقتباس سری بازی تاج و تخت است. این اثر در سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر شد و توانست بیش از ۲۵ میلیون بازیکن را در سراسر جهان به خود جذب کند.

بازی Days Gone قرار بود یک سه‌گانه باشد حجم بازی Super Mario Party Jamboree اعلام شد بازی A Way Out بیش از ۹ میلیون نسخه فروخته است کپکام شوکیس جدیدی برگزار می‌کند بتای Solo Mode به بازی Payday 3 اضافه شد منبع PlayStation Universe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *