عیدی ویژه دولت برای بازنشستگان/ سخنگوی دولت درباره رقم واریزی جدید به حساب بازنشستگان چه گفت؟

عیدی ویژه دولت برای بازنشستگان/ سخنگوی دولت درباره رقم واریزی جدید به حساب بازنشستگان چه گفت؟

سخنگوی دولت سیزدهم گفت: دولت منتظر بود تا قانون برنامه ابلاغ شود و چون تاخیر در ابلاغ برنامه صورت گرفت، دولت در ابلاغ برنامه تصویب کرد تا به صورت علی الحساب مبلغی برای اعیاد غدیر و قربان برای بازنشستگان واریز شود.

به گزارش خبرگزاری پول و تجارت، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه هیات وزیران امروز و روز یکشنبه با سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد و در کنار گزارش های متعدد در حوزه عملکردی دولت، مصوبات متعددی هم شاهد بودیم.

وی در ادامه بیان کرد: اهم مصوبات با توجه به مطالبه به حق بازنشستگان در متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان پیش از این با هماهنگی مجلس احکامی پیش بینی شده بود و دولت منتظر بود تا قانون برنامه ابلاغ شود و چون تاخیر در ابلاغ برنامه صورت گرفت، دولت در ابلاغ برنامه تصویب کرد تا صورت علی الحساب مبلغی برای عید غیر و قربان برای بازنشستگان عزیز واریز داشته باشیم.

بهادری جهرمی خاطر نشان کرد: پس از ابلاغ قانون برنامه و احکام مندرج قانون برنامه مبالغ قطعی به حساب بازنشستگان واریز می‌شود و بعد احکام نهایی خواهد شد. به همین دلیل گفتیم تا فعلا معطل نمانیم و عیدی برای بازنشستگان یادگاری از شهید رئیسی پرداخت کنیم.

وی اضافه کرد: آیین نامه التزام بخشی شرکت های دولتی برای ساماندهی بیشتر و افزایش بهره وری و اصلاحاتی به تصویب رسید و نظام پاداش و پرداخت مدیران عامل پرداخت شد تا تنظیم بسیار جدی تری برای شرکت های دولتی داشته باشیم و پیش از این صورت حساب های شرکت ها بر روی سامانه های عموی قرار گرفت تا اصلاحیه ای داشته باشیم.

۲۲۳۲۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *