فانتوم، میزبان جدید میم‌کوین‌ها! ماجرای سرمایه‌گذاری ۶٫۵ میلیون دلاری چیست؟

fantom-memecoins-wants-safer-tokens-launches-developer-fun

بلاکچین لایه ۱ فانتوم (Fantom) با راه‌اندازی یک صندوق ۶.۵ میلیون دلاری، به دنبال ترویج و توسعه «میم‌کوین‌های ایمن‌تر» است. تیم توسعه‌دهنده این بلاکچین امیدوار است با جذب بخشی از بازار تقریبا ۵۰ میلیارد دلاری میم‌ کوین‌ها، بتواند موفقیت سایر بلاکچین‌ها در این حوزه را تکرار کند.

بنیاد فانتوم برای ایمن‌سازی بخش میم‌ کوین‌ها، راهکارهایی را پیشنهاد کرده است. از جمله این راهکارها می‌توان به انتشار میم کوین با همکاری بنیاد فانتوم به‌عنوان کنترل‌کننده نقدینگی و تقسیم عرضه توکن به صورت ۵ درصد برای تیم، ۱۰ درصد برای بازاریابی و ۸۵ درصد برای استخر نقدینگی، اشاره کرد.

برای جذابیت بیشتر برای توسعه‌دهندگان میم ‌کوین، بنیاد فانتوم یک استخر جایزه به ارزش ۱۰ میلیون FTM (به ارزش ۶.۵ میلیون دلار) راه‌اندازی کرده است. این اقدام نشان می‌دهد که فانتوم به دنبال جذب جامعه‌ای پر رونق از کاربران به بلاکچین خود است.

در رالی اخیر میم ‌کوین‌ها، شبکه‌های سولانا و بیس (Base)، حجم قابل توجهی از معاملات این بخش را به خود اختصاص داده‌اند، به‌طوری‌که حجم معاملات در سولانا در اوج میم ‌کوین‌ها در مارس، حتی از اتریوم هم فراتر رفت.

با این حال، گزارش‌های دیگر حاکی از آنند که تقریبا یک ششم از میم ‌کوین‌ها روی شبکه بیس، کلاهبرداری هستند و حداقل ۱۲ پروژه میم کوین در سولانا، که مجموعا ۲۶.۷ میلیون دلار جمع‌آوری کرده بودند، به سرعت توسط سازندگانشان رها شده‌اند.

اکنون این اقدام بنیاد فانتوم با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است. برخی از کارشناسان معتقدند که تلاش برای ایمن‌سازی میم‌ کوین‌ها بیهوده است؛ چرا که ماهیت ذاتی این نوع ارزهای دیجیتال با ریسک بالا همراه است.

با این حال، گروهی دیگر، این ابتکار را تحسین کرده و بر این باورند که این کار می‌تواند به مشروعیت بخشیدن به بازار میم‌ کوین‌ها کمک کند.

با اینکه هنوز برای نتیجه‌گیری این استراتژی زود است، اما ورود این غول بلاکچینی به عرصه میم ‌کوین‌ها، تحولی قابل توجه برای این بازار به شمار می‌رود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته فانتوم، میزبان جدید میم‌کوین‌ها! ماجرای سرمایه‌گذاری ۶٫۵ میلیون دلاری چیست؟ اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *