فقط با ۲ میلیارد تومان، رقیب تویوتا شوید/عکس

فقط با ۲ میلیارد تومان، رقیب تویوتا شوید/عکس

ایسوزو از نسخه به‌روز شده MU-X در تایلند پرده‌برداری و طیفی از به‌روزرسانی‌های بصری و فنی را ارائه کرد. طراحی تهاجمی و تندوتیز در کنار امکانات و مشخصات فنی مناسب، ازجمله ویژگی‌های شاخص این خودرو هستند.

امیرمسعود عابدین_ ‌SUV سه ردیفه ایسوزو که ارتباط نزدیکی با پیکاپ ایسوزو D-Max دارد، اکنون یک‌تریم جدید به نام RS با طراحی اسپرت تر، علاوه بر تریم لوکس Ultimate ارائه می‌کند. در مقایسه با نسل دوم ایسوزو MU-X که در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی شد، به‌روزرسانی جدید شامل چهره‌ای کاملاً بازطراحی شده است.

با دو میلیارد تومان SUV رقیب تویوتا را خریداری کنید/عکس

جلوپنجره خودرو بزرگ‌تر شده و با چراغ‌های LED تیزتر همراه است. در نمای عقب، طراحان ایسوزو از چراغ‌های کشیده و عریض استفاده کرده‌اند.

با دو میلیارد تومان SUV رقیب تویوتا را خریداری کنید/عکس

در داخل، یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی جدید برای کیلومتر شمار، همراه با یک سیستم اطلاعات-سرگرمی ۹ اینچی که از Android Auto و Apple CarPlay پشتیبانی می‌کند، حضور دارد. تریم RS دارای ادوات مشکی‌رنگ و نورپردازی محیطی قرمزرنگ است.

با دو میلیارد تومان SUV رقیب تویوتا را خریداری کنید/عکس

تجهیزات ایمنی با یک دوربین جدید که از ADAS پشتیبانی می‌کند، بهبود یافته است. بسته به سطح‌تریم، این موارد شامل دستیار حفظ خودرو در بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و نظارت بر نقاط کور است. راننده همچنین به یک نمای فراگیر روی نمایشگر مرکزی دسترسی دارد که امکان دیدن زیر خودرو را فراهم می‌کند.

زیر کاپوت، ایسوزو MU-X به دو گزینه پیشرانه توربودیزل مجهز است. موتور پایه ۱٫۹ لیتری، ۱۴۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، درحالی‌که گزینه قوی‌تر ۳٫۰ لیتری، ۱۸۷ اسب بخار قدرت دارد. قدرت تولیدی به چرخ‌های عقب (۴×۲) هدایت می‌شود، به‌جز مدل RS که یک سیستم ۴WD را نیز ارائه می‌کند. در تایلند، تمامی نسخه‌های MU-X مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک هستند.

با دو میلیارد تومان SUV رقیب تویوتا را خریداری کنید/عکس

مدل به‌روز شده اکنون برای سفارش‌ها در تایلند باز است و پیش‌بینی می‌شود به‌زودی در سایر بازارها عرضه شود. قیمت ایسوزو MU-X ۲۰۲۵ از ۳۲۳۰۰ دلار، معادل یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای نسخه پایه ۴×۲ Elegant ۱٫۹ شروع می‌شود و به ۴۸ هزار دلار (معادل ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان) برای مدل رده‌بالای ۴×۰ ۴٫۳ افزایش می‌یابد. رقبای این خودرو شامل تویوتا فورچونر و میتسوبیشی پاجرو اسپرت می‌شوند.

منبع: carscoops

۳۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *