محتوای Halo Infinite – Operation: Anvil is Live اعلام شد

نویسنده: مهدی اسدی // جمعه, ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۰ اخبار بازیمحتوای Halo Infinite – Operation: Anvil is Live اعلام شد

استودیوی 343Industries جزئیات عملیات جدید بازی Halo Infinite به نام Anvil is Live شامل حالت جدید BTB: Sentry Defense و یک نقشه جدید را تشریح کرد.

همان‌طور که در جریان هستید، بنابر تصمیم توسعه‌دهندگان استودیوی 343Industries، محتوای موسوم به «عملیات» یا Operation، جایگزین رویکرد فصلی در انتشار محتوای جدید برای بازی Halo Infinite شد. جدیدترین Operation بازی هیلو اینفینیت با محوریت Anvil هم‌اکنون برای بازیکنان این بازی در دسترس قرار دارد. این عملیات که براساس پایگاه Anvil Station از فصل پنجم بازی Halo: The Master Chief Collection طراحی شده است، یک نسخه جدید از Big Team Battle و تجهیزات زرهی جدیدی را برای بازیکنان به همراه دارد. البته محتوای آن محدود به این موارد نخواهد بود.

این عملیات از تاریخ ۲ ژوئیه (۱۲ تیر) تا ۳۰ام این ماه فعال است و امتیازهای Spartan Points و یک نشان جدید را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. زره ASSAILER (با تأثیرپذیری از Enforcer و Special Operation Elite) نیز برای دریافت در دسترس قرار دارد. بعد از آن محتوای Operation Pass را خواهیم داشت که ورژن پریمیوم آن در طول مدت عملیات XP اضافی به بازیکنان خواهد داد. علاوه‌بر این، یک بخش Challenge دیگر نیز به همراه مدل Smash and Grab و پوشش Rent Seeker در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

در ادامه می‌توانید به تریلر زمان عرضه Halo Infinite Operation Anvil نیز نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

در خصوص حالت جدید بازی نیز باید به BTB: Sentry Defense بپردازیم. در این مود، تیم‌ها از یک Adjutant Resolution (یک مانیتور فرعی در کمپین ظاهر می‌‎شود) به همراه خود برخوردار هستند. هدف از بازی در این حالت، کاهش امتیاز دشمن از حد ۲۰۰۰ با آسیب زدن به ساب مانیتور آن‌ها است. ابزار Repair Fields نیز برای ترمیم آسیب‌های وارده به تیم شما و ساب مانیتورها به کار می‌رود. اگرچه ممکن است برای به‌دست آوردن آن‌ها مجبور به جنگیدن باشید.

بازی Halo Infinite هم‌اکنون برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. تیم سازنده قبلا محتوای پس‌از‌عرضه را در قالب فصل‌ها منتشر می‌کرد اما در ادامه رویکرد خود را به انتشار محتوا براساس Operation تغییر داد.

تریلر جدید Warhammer 40,000 با محوریت سلاح Chainsword منتشر شد حذف بخش چندنفره Avowed برای گسترش ویژگی‌های نقش‌آفرینی بوده است پلی استیشن 4 شرکت AMD را از ورشکستگی نجات داد تعداد بازیکنان بازی Session: Skate Sim به رکورد جدیدی رسید منتظر یک شخصیت جدید در بازی Sonic X Shadow Generations باشید منبع gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *