نینتندو در حال مقابله با لیک‌های داخلی خود است

نویسنده: علیرضا محمدی // جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸ اخبار بازینینتندو در حال مقابله با لیک‌های داخلی خود است

بعد از افشاگری‌های اخیر، نینتندو می‌گوید از یوتیوب و افشای اطلاعات داخلی آگاه است و اقدامات مختلفی را علیه آن انجام می‌دهد.

در جریان جلسه سالانه سهام‌داران شرکت در روز پنجشنبه، از مدیران نینتندو در مورد لیک‌های اخیر و اینکه چندین خبر مهم از برنامه‌های آینده شرکت به بیرون درز کرده است سؤال شد. این افشاگری‌ها ظاهراً توسط یکی از کارمندان گوگل صورت گرفته که به ویدیوهای خصوصی نینتندو در حساب یوتیوب شرکت دسترسی داشته است.

در پاسخ، مدیران گفتند که از گزارش‌های رسانه‌ها آگاه بودند و مدعی شدند که نینتندو با شرکت‌های خارجی برای تشخیص نشت‌های امنیتی کار می‌کند. به‌گفته این شرکت، آن‌ها اقدامات جدیدی را در سیستم‌های امنیتی خود اعمال کرده‌اند و همچنین در تلاش هستند تا کارکنان را در مورد امنیت فناوری اطلاعات آموزش دهند.

در هفته‌های اخیر، فاش شدن اطلاعات مربوط‌به نینتندو موضوعی مهم شده است. پس از انتشار گزارشی مبنی بر فاش شدن احتمالی اطلاعات توسط گوگل، یک افشاگر معروف که اطلاعاتش را از یکی از کارمندان نینتندو در ژاپن به‌دست می‌آورد، تمام حساب‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی بست.

Pyoro یک کاربر شناخته‌شده در رسانه‌های اجتماعی بود که به‌طور منظم اطلاعیه‌های نینتندو دایرکت را قبل از انتشار رسمی لو می‌داد. برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

از ریمستر بازی Star Wars: Bounty Hunter رونمایی شد | اعلام تاریخ انتشار تریلر Hellblade 2 واکنش مثبت منتقدها را نشان می‌دهد زمان شروع بتای بازی Concord اعلام شد رونمایی بازی Tomb Raider و ارباب حلقه ها نزدیک است تریلر بسته الحاقی Elden Ring تحسین منتقدها را نشان می‌دهد منبع VGC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *