هشدار مهم تیم شیبا اینو به کاربران: ساده‌لوح نباشید!

important-warning-from-shiba-inu-team-member-as-shib-burn-rate-drops-100

لوسی شیبا (LucieSHIB)، یکی از اعضای تیم شیبا اینو که مدیر بخش سرمایه‌گذاری و بازاریابی این پروژه است، در توییتر به جامعه‌ شیبا اینو هشدار داد.

او کاربران را به احتیاط و دوری از ساده‌لوحی در دنیای ارزهای دیجیتال فراخواند و بر لزوم انجام بررسی‌های لازم پیش از هر اقدامی تأکید کرد.

لوسی شیبا با اشاره به لزوم خیرخواهی و بخشندگی در زندگی گفت که خوبی کردن به دیگران در نهایت به خود فرد بازخواهد گشت. او با این حال دنیای ارزهای دیجیتال را پر از فعالیت‌های مجرمانه دانست و در همین راستا به محکومیت زنی بریتانیایی-چینی به جرم پولشویی بیت‌کوین در یک کلاهبردای ۶ میلیارد دلاری اشاره کرد.

قابل توجه است که کمتر از دو هفته پیش، یک حساب کاربری اختصاص داده شده به ردیابی کلاهبرداری‌های مرتبط با شیباریوم (Shibarium) نیز به کاربران هشدار داده بود که:

مراقب باشید و همیشه قبل از اتصال کیف پول خود به هر سایتی، اطلاعات را دوباره بررسی کنید.

این خبر در حالی منتشر شده است که بر اساس داده‌های وب‌سایت شیب‌برن (Shibburn)، نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا تقریباً به طور کامل متوقف شده است.

این مکانیزم سوزاندن با هدف کاهش عرضه اولیه‌ بسیار زیاد این ارز دیجیتال در زمان راه‌اندازی، ایجاد شده بود. کاهش نرخ سوزاندن احتمالاً به دلیل نبود نوسانات قیمتی در ساعات گذشته رخ داده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا اینو با افزایش جزئی ۰.۷۱ درصدی نسبت به روز گذشته در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۸۰ دلاری معامله می‌شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با کاهش ۲۱.۳۳ درصدی به ۲۳۰.۶۱ میلیون دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته هشدار مهم تیم شیبا اینو به کاربران: ساده‌لوح نباشید! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *