همستر کامبت در بازار پیش از عرضه صرافی بیت‌گت هم لیست شد!

bitget-pre-market-brings-hamster-kombat-hmstr-to-its-users-prior-to-cex-listing

صرافی ارز دیجیتال بیت‌گت، به عنوان یک صرافی پیشرو در حوزه‌ وب ۳، امکان دسترسی زودهنگام به توکن‌های بازی همستر کامبت (HMSTR) را برای کاربران خود فراهم کرده است. این دسترسی از طریق پلتفرم پیش از عرضه یا پری مارکت (Pre-market) بیت‌گت امکان‌پذیر شده است.

بر اساس اطلاعیه بیت‌گت، معاملات توکن HMSTR در بازار پیش از عرضه این صرافی، از تاریخ ۲۰ ژوئن ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت UTC آغاز می‌شود.

بازی همستر کامبت یک بازی کلیک محور است که پس از موفقیت‌های نات کوین معرفی شد و به سرعت به شهرت رسید. در حال حاضر، تعداد بازیکنان همستر کامبت از مرز ۱۵۰ میلیون نفر عبور کرده است.

در این بازی، کاربران می‌توانند با کلیک کردن روی تصویر همستر وسط صفحه‌ و تکمیل مأموریت‌های روزانه، امتیاز جمع‌آوری کنند. این امتیاز قابل تبدیل به توکن‌ همستر هستند که در شبکه تون (TON) راه‌اندازی خواهد شد.

پلتفرم پری مارکت بیت‌گت برای معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی طراحی شده که به دنبال دسترسی زودهنگام به توکن‌های جدید هستند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از عرضه توکن‌ها در بازار آزاد، توکن‌های مورد نظر خود را معامله کنند.

بیت‌گت در حال حاضر با بیش از ۹۰۰ کوین و بیش از ۱۰۰۰ جفت ارز معاملاتی، به یکی از ۱۰ پلتفرم برتر معاملات اسپات تبدیل شده و همچنان در بازار مشتقات کریپتو هم پیشرو است.

پلتفرم پری مارکت بیت‌گت در آوریل ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد و تاکنون، امکان دسترسی زودهنگام به پروژه‌هایی مانند ایگن‌لیر (EIGEN)، مرلین‌چین (MERL)، رنزو (REZ)، بانس‌بیت (BB)، نات‌کوین (NOT)، لیر زیرو (ZRO) و زی‌کی‌سینک (ZK) و در حال حاضر، همستر کامبت را برای کاربران فراهم کرده است.

لازم به ذکر است که پیش از این، توکن همستر به بازار پیش از عرضه صرافی‌های کوکوین و گیت (gate.io) نیز اضافه شده بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته همستر کامبت در بازار پیش از عرضه صرافی بیت‌گت هم لیست شد! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *