پیش‌بینی قیمت بیت کوین؛ سقوط در کوتاه‌مدت و صعود در بلند‌مدت؟

bitcoin-price-prediction-is-61000-btcs-next-target-on-the-charts-

به گفته یکی از تحلیلگران بلاکچین به نام اکسل آدلر (Axel Adler)، بیت کوین هنوز به بالاترین سطح تقاضای خود نرسیده و به نظر می‌رسد تقاضا از سوی سرمایه‌گذاران جدید در مقایسه با بازارهای گاوی قبلی، همچنان پایین است.

آدلر اشاره کرد که سرمایه‌گذاران جدید در طول یک چرخه، معمولاً دیرتر از سایرین شروع به خرید می‌کنند. شاهد این نظر را می‌توان در نسبت موجودی قدیمی و جدید بیت کوین مشاهده کرد.

همان‌طور که در نمودار زیر مشاهده می‌شود، بیت کوین هنوز به مناطق پر‌تقاضا نزدیک نشده است. بنابراین، احتمال افزایش قیمت در میان‌مدت تا بلندمدت بیشتر است.bitcoin-price-prediction-is-61000-btcs-next-target-on-the-charts

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین پس از کاهش تقریباً ۲.۶ درصدی طی هفت روز گذشته به ۶۴۳۲۰ دلار رسیده است. برای بررسی نظریه رشد قیمت بیت کوین می‌توان نگاهی نیز به تعامل و رشد کاربران شبکه داشت.

در شاخص ارائه‌شده توسط اینتودبلاک (IntoTheBlock)، پارامترهای آدرس‌های جدید، آدرس‌های فعال و آدرس‌های دارای موجودی صفر را مشاهده می‌کنیم.

در حال حاضر، آدرس‌های فعال بیت کوین طی هفت روز گذشته ۶.۴۷ درصد افزایش یافته است. همچنین آدرس‌های دارای موجودی صفر ۲۲ درصد رشد داشته‌اند در حالی که آدرس‌های جدید تقریباً ثابت مانده‌اند.

عدم رشد تعداد آدرس‌های جدید، بازتابی از دیدگاه آدلر است. این موضوع می‌تواند تأثیری منفی بر قیمت بیت کوین داشته باشد. bitcoin-price-prediction-is-61000-btcs-next-target-on-the-charts

اخیراً یکی از تحلیلگران بازار کریپتو پیش‌بینی کرد‌ه است که قیمت این ارز دیجیتال ممکن است تا ۵۴ هزار دلار کاهش یابد. ممکن است وقوع این کاهش در کوتاه‌مدت بعید باشد اما سقوط قیمت تا ۶۱ هزار دلار دور از ذهن نیست.

سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو (AMBCrypto) همچنین میانگین سن کوین‌ها (MCA) را مورد بررسی قرار داده است. شاخص MCA میانگین سنی همه کوین‌ها را بر اساس قیمت خرید وزن‌دهی‌شده نشان می‌دهد. هنگامی که این شاخص افزایش می‌یابد، به این معنی است که کوین‌های قدیمی در حال جابه‌جایی از محل ذخیره‌ خود هستند.

در بیشتر موارد، این بدان معنا است که دارندگان بلندمدت اقدام به فروش دارایی‌های خود کرده‌اند. از طرفی، سقوط این شاخص به این معنی است که دارندگان، قصد فروش کوین‌های خود را ندارند. در عوض، در حال انباشت و ذخیره‌ آنها در یک کیف پول سرد هستند.

در زمان نگارش این خبر، MCA نود روزه بیت کوین از اول ژوئن همچنان در روندی صعودی قرار دارد. در صورت ادامه این روند، قیمت بیت کوین ممکن است کاهش یابد و پیش‌بینی ۶۱ هزار دلاری به وقوع بپیوندد.bitcoin-price-prediction-is-61000-btcs-next-target-on-the-charts

علاوه بر این، اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) در نمودار ۴ ساعته کاهش یافته و به منطقه اشباع فروش نزدیک شده است. این روند، سیگنالی نزولی است و نشان می‌دهد که احتمال کاهش قیمت وجود دارد.

با این حال، در صورت افزایش فشار خرید، احتمال صعود قیمت وجود خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد تقاضا تا چند هفته آتی پایین باقی بماند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پیش‌بینی قیمت بیت کوین؛ سقوط در کوتاه‌مدت و صعود در بلند‌مدت؟ اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *