چشم‌انداز مثبت اتریوم؛ خرید و انباشت ده‌ها میلیون دلار ETH توسط خالق ترون!

justin-sun-bullish-on-potential-ethereum-etf-approval-data-suggests-s

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، انتظار می‌رود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مجوز راه‌اندازی و آغاز فعالیت صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم را در ماه جولای صادر کند.

در همین راستا، جاستین سان، خالق و هم‌بنیانگذار ترون، به‌تازگی مقدار زیادی اتریوم خریداری کرده است. این چهره شناخته‌شده در بازار کریپتو، سال گذشته نیز بیش از ۱.۱ میلیارد دلار اتریوم خریداری کرده بود.

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی اسپات‌آن‌چین (spotonchain)، چند ساعت پیش، یک کیف پول کریپتو که به جاستین سان نسبت داده می‌شود، مقدار زیادی اتریوم به ارزش ۱۵.۸۳۳ میلیون دلار را از بایننس خریداری کرده است.

این انتقال در حالی انجام شد که قیمت اتریوم به ۳,۴۷۲ دلار کاهش یافته بود. همان کیف پول در سه روز گذشته، ۱۳,۹۶۷ اتریوم به ارزش تقریبا ۴۹ میلیون دلار از بایننس خریداری و خارج کرده است.

علاوه بر این، گزارش‌ها حاکی از آنند که جاستین سان چند روز پیش، یک واریز بزرگ ترون-تتر (۸۹.۵۷ میلیون کوین) به بایننس انجام داده و ۳۲.۹ میلیون دلار از آن مبلغ را برای خرید اتریوم هزینه کرده که بعدا آن را به کیف پول خود انتقال داده است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، روز جمعه صادرکنندگان صندوق‌های ETF اسپات اتریوم، فایل‌های S-۱ به‌روز شده خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه دادند.

در این میان، بلک‌راک (BlackRock) فاش کرده که یک سرمایه‌گذار بزرگ ناشناس، پیشاپیش ۱۰ میلیون دلار از سهام ETF اتریوم آن را خریداری کرده است.

در همین حال، توقف تحقیقات SEC در رابطه با مکانیسم‌های اتریوم ۲.۰، باعث شده که فعالان بازار شانس بیشتری برای تایید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم در نظر بگیرند. به گفته تحلیلگران بلومبرگ، دوم جولای زمان اعلام تصمیم نهایی SEC در این مورد خواهد بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته چشم‌انداز مثبت اتریوم؛ خرید و انباشت ده‌ها میلیون دلار ETH توسط خالق ترون! اولین بار در پول و تجارت. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *